اخراج از باشگاه و طلاق کابوس‌های جدید فوتبالیست اسپانیایی

مدتی است که دنی آلوس به اتهام تجاوز در کلوپ شبانه‌ای دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد.
اخراج از باشگاه و طلاق کابوس‌های جدید فوتبالیست اسپانیایی
کد خبر : ۱۲۷۲۱

آلوس در ابتدا منکر آشنایی با زن جوان شده بوده اما بعد ادعا کرد که رابطه بینشان توافقی و با رضایت هر دو نفر صورت گرفته. ژوآنا سانز، همسر ۲۹ ساله دنی آلوس پس از شنیدن این ادعاها عکس‌های مشترکش با آلوس را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد.

برنامه «تلسینکو» در تلویزیون اسپانیا گزارش داده که آلوس از دیدن ژوآنا در زندان خودداری کرده و حالا ژوانا به وکلایش اطلاع داده که می‌خواهد طلاق بگیرد. او که با آلوس در سال ۲۰۱۷ ازدواج کرده هنوز در مورد این اتفاق اظهار نظر رسمی نکرده و فقط از رسانه‌ها خواست که به حریم شخصی‌اش احترام بگذارند و او را که از مرگ مادرش رنج می‌کشد با اخبار آزار ندهند.

ژوانا در ابتدا از همسرش حمایت کرد اما بعد عکسهای او را پاک کرد و تنها عکسهایی که به تبلیغات مربوط می‌شد در صفحه خود نگه داشت.

آلوس از باشگاهش پوماس نیز اخراج شد.

دختر ۲۳ ساله‌ای مدعی شد که در ۳۰ دسامبر در کلوپ شهر توسط آلوس مورد تعرض قرار گرفت و در نتیجه آلوس در تاریخ ۲۰ ژانویه دستگیر شد. آلوس در ابتدا هرگونه آشنایی با دختر را انکار کرد، اما بعد در دادگاه مدعی شد که رابطه‌اش با رضایت طرفین انجام شده و هیچ تعرض و تجاوزی صورت نگرفته است.

سیلویا بوش، ایجنت ژوآنا، در پاسخ به سوالی درباره گزارش طلاق در تلویزیون اسپانیا، گفت: «ژوانا هیچ گونه اظهارنظری نمی‌کند و به همین منوال ادامه خواهد داد.»

JOANA

در همین حال، همسر سابق آلوس از این بازیکن دفاع کرد. دانا دینورا در ابتدای هفته گذشته گفت: «من هنوز شوکه هستم. انگار کابوس است.» این تاجر برزیلی در مصاحبه‌ای با برنامه تلویزیونی اسپانیایی با تاکید بر اینکه پدر دو فرزندش بی‌گناه است، گفت: «دنی هرگز این کار را نخواهد کرد. این را می‌گویم چون ۲۲ سال است که او را می‌شناسم و ۱۰ سال همسرش بودم. این شوک بزرگی برای من و فرزندانم بوده است.»

دادگاه در حال بررسی موضوع است اما ماهیت دقیق اتهامات علیه او را تایید نکرده است. وکیل جدید آلوس روز دوشنبه درخواست آزادی به قید وثیقه کرد و موافقت کرد که پاسپورت موکلش گرفته شود تا نتواند اسپانیا را ترک کند و در صورت لزوم از یک برچسب الکترونیکی برای جلوگیری از هرگونه احتمال فرار استفاده شود.

انتظار می‌رود تصمیم بر آزادی مشروط آلوس ماه آینده گرفته شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
The Sun
مجله زندگی
ارسال نظر