راپونزل دنیای واقعی با موهای ۱ متر و ۳۰ سانتی + عکس

قبل از اینکه یاسمین کار فعلی خود را شروع کند، نمی‌دانست که موهای بلند او توجه مردان سراسر جهان را به خود جلب می‌کند، مردانی که حاضرند برای موهایش مبالغ هنگفتی به او بپردازند.
راپونزل دنیای واقعی با موهای ۱ متر و ۳۰ سانتی + عکس
کد خبر : ۱۲۷۴۰

قبل از اینکه یاسمین کار فعلی خود را شروع کند، نمی‌دانست که موهای بلند او توجه مردان سراسر جهان را به خود جلب می‌کند، مردانی که حاضرند برای موهایش مبالغ هنگفتی به او بپردازند. از دریافت پیشنهاد برای کوتاه کردن موهایش گرفته تا پیشنهاد ازدواج، پیام های خصوصی یاسمین در اینستاگرام مملو از درخواست است. او می گوید که یک نفر حتی به او مبلغ حیرت آور ۲۵۰,۰۰۰ دلار پیشنهاد داد تا موهایش را به او بفروشد.

راپونزل+واقعی۴

راپونزل در دنیای واقعی می گوید: «اخیراً، پیشنهادهای ازدواج زیادی از همه نوع مردی دریافت کرده ام. برخی از آنها ثروت خود را به رخ می کشند. آنها زندگی مجللی دارند و فکر می کنند که می توانند هر زنی را که می خواهند با ثروت خود بدست آورند، اما جواب من همیشه یک نه قاطع است.»
نظرات منفی زیادی هم به سمت او روانه می شود. یاسمین گفت: «بعضی از مردم باور نمی کنند که این موهای طبیعی یا حتی رنگ طبیعی موهای من است. آنها می گویند که موهای من فوق العاده چرب و زبر است. آنها حتی به من می گویند خودخواه، به این دلیل که این همه مو را به کلاه گیس برای افراد سرطانی تبدیل نمی کنم. خنده‌دار است که آنها من را به دلیل داشتن موهای بلند متهم به خودشیفتگی می‌کنند.»
او اکنون به طور تمام وقت، به عنوان فعال در زمینه مراقبت از مو کار می کند و لوازم جانبی موی خودش، Lars Haircare را می فروشد.
یاسمین گفت: «از بین پنج خواهر و برادرم، من تنها کسی هستم که موهای قرمز دارد. پدر و مادرم هر دو ترک هستند، اما من در بریستول، انگلستان به دنیا آمدم و بزرگ شدم. وقتی بزرگ شدم، مادرم همیشه موهایم را برای مدرسه رفتن، می بافت. من در آن زمان به این مدل مو علاقه نداشتم و به جای آن می‌خواستم دم اسبی داشته باشم، اما حالا قدردان او هستم که یک مدل موی موثر در محافظت از مو را برای من انتخاب کرد. من در چند سال گذشته تقریباً هر روز موهایم را می بافم. این مدل، تارهای مو را مرطوب نگه می دارد و از عوامل محیطی محافظت می کند که می تواند منجر به خشکی و موخوره شود.»

راپونزل+واقعی۳

وقتی از یاسمین پرسیده شد که چه چیزی باعث شد موهایش به این بلندی شود، می گوید که همیشه شیفته موهای بلند بوده و کوتاه کردن موهایش همیشه او را ناراحت می کند. او گفت: «از زمانی که دختر بچه بودم همیشه موهای بلند را دوست داشتم. من همیشه بعد از کوتاه کردن مو احساس ناراحتی می کردم، بنابراین بعد از آخرین کوتاهی مو در اواخر سال ۲۰۱۷ فقط آنها را بلند کردم.»
این راپونزل در دنیای واقعی، در سرتاسر جهان طرفدارانی دارد که موهای او را دوست دارند و مردم دائماً در مورد روش معمول و مراقبت از مو او سؤال می کنند. یاسمن به یک روال موی سالم اعتقاد دارد و اقدامات ساده ای را انجام می دهد تا از سلامت موهای خوش رنگ خود اطمینان حاصل کند.

راپونزل+واقعی۵

 
ارسال نظر