ستاره متهم به تجاوز منچستر چه سرنوشتی پیدا می‌کند ؟

یونایتد هنوز در مورد آینده بازیکن جوان به نتیجه نرسیده است. این در شرایطی است که همه اتهامات علیه مهاجم تیم در پرونده مربوط به اتهامات تجازو جنسی، حمله و رفتار اجباری و کنترلی کنار گذاشته شده.
ستاره متهم به تجاوز منچستر چه سرنوشتی پیدا می‌کند ؟
کد خبر : ۱۲۸۲۷

مدیران منچستر در مورد اینکه آیا میسون گرین‌وود باید اجازه داشته باشد به فعالیت خود در اولدترافورد ادامه دهد یا خیر اختلاف نظر دارند.

میسون گرین‌وود، ستاره جوان و ‌۲۰ ساله باشگاه منچستر یونایتد، از روز ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ و بعد از تصاویری که از سوی نامزدش منتشر شد، روزهای سخت و عجیبی را تجربه کرد و از حضور در زمین فوتبال و ترکیب شیاطین سرخ دور شد. در پی این اتفاق پلیس تحقیقاتی را برای رسیدگی به اتهامات گرینوود صادر و او را بازداشت کرد. سرانجام چند روز قبل پلیس منچستر اعلام کرد که اتهامات تجاوز، تعرض و خشونت که به میسون گرینوود زده شده بود، توسط دادستان لغو شده و این بازیکن دیگر تحت پیگرد قانونی نیست و تحقیقات متوقف شده است.

با این حال طبق گزارش‌ها منچستریونایتد تصمیمی در رابطه با میسون گرین‌وود اتخاذ نکرده است.

یونایتد هنوز در مورد آینده این بازیکن جوان به نتیجه نرسیده است. این در شرایطی است که همه اتهامات علیه مهاجم تیم در پرونده مربوط به اتهامات تجازو جنسی، حمله و رفتار اجباری و کنترلی کنار گذاشته شده.

کارکنان باشگاه در حال حاضر بر سر این که آیا این مهاجم باید به فعالیت خود در اولدترافورد ادامه دهد یا خیر، «تفرقه» دارند. برخی احساس می کنند منچستریونایتد «وظیفه مراقبت» از گرین‌وود را دارد زیرا او از هفت سالگی در این باشگاه بوده.

با این حال، «نسبت قابل توجهی» از اعضا «عمیقاً ناراضی خواهند بود» اگر گرین‌وود یک بار دیگر پیراهن قرمز را به تن کند.

یونایتد پس از تایید لغو اتهامات علیه گرین‌وود بیانیه ای منتشر کرد و گفت که باشگاه قبل از تصمیم گیری در مورد حرکت بعدی روند خود را ادامه خواهد داد. در حال حاضر مشخصات این بازیکن 21 ساله در وب سایت باشگاه ظاهر می شود، اما آینده او نامشخص است.

سرمربی منچستر اریک تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس در مورد گرینوود مورد پرسش قرار گرفت اما گفت که «نمی تواند در مورد این روند اظهار نظر کند.»

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر