انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل محمدی/ لوکادیا یک حقه باز بود!

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی یورگن لوکادیا می‌گوید: لوکادیا یک حقه باز بود .بعد از جدایی این حقه باز شما ببینید نتایج پرسپولیس چطور شد؟ نوع بازی این تیم چطور شد؟ در همین بازی با فولاد.تیم خوب بازی کرد اما بازیکن فولاد یک گل استثنایی زد.
انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل محمدی/ لوکادیا یک حقه باز بود!
کد خبر : ۱۲۸۴۱

محمد مایلی کهن در خصوص جدایی یورگن لوکادیا می‌گوید: لوکادیا یک حقه باز بود .بعد از جدایی این حقه باز شما ببینید نتایج پرسپولیس چطور شد؟ نوع بازی این تیم چطور شد؟ در همین بازی با فولاد.تیم خوب بازی کرد اما بازیکن فولاد یک گل استثنایی زد. گلی که نه برای فوتبال ما که برای فوتبال جهان استثنایی بود.از طرف من اعتقاد دارم در این بازی پرسپولیس ۱۰ نفره بازی کرد.
آخر دیاباته بازیکن است؟ ممکن است بازیکن بوده باشد اما الان می‌تواند راه برود؟ نه راه هم نمی‌رود! او در استقلال خوب بود. انسان با شخصیتی هم هست اما از وقتی به قطر رفت چند تا بازی کرد؟مدام مصدوم بود.بعد آوردیم در پرسپولیس و گذاشتیمش مهاجم نوک.چرا از عبدی استفاده نمی‌کنیم؟
عبدی خصوصیات خاص خودش را دارد. یک جایی هم ممکن است شیطان باشد اما مگر سال قبل گل نزد؟مگر خوب نبود؟ خب چرا از او استفاده نمی‌کنیم؟ آقا یحیی! اگر نمی‌خواهید از او استفاده کنید خب اجازه بدهید به تیم دیگری برود. این یک معامله دو سر برد است.
شما لوکادیا با آن هیکل را می‌آورید.اول می‌گفت ایران بهشت است و همه چیز خوب بود وقتی رفت اینجا شد جهنم؟ من در خیلی از جاها به مسئولان کشورم معترض هستم اما تو چه می‌گویی بابا! آمدی ۵- ۶ گل زدی که دو – سه تای آن پنالتی بود. از این پنالتی‌ها من هم حداقل یکی از آنها را گل می‌کردم.فیل که هوا نکرده ای.به نظرم از وقتی لوکادیا رفته پرسپولیس بهتر شده و چرخش خوبی هم در زمین داشته است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر