عکس جدید همسر سپهر حیدری سوژه شد

زن سپهر حیدری از حاشیه دار ترین همسران فوتبالیست‌هاست و هرروز خبرهای جدیدی از او در فضای مجازی پخش میشود و توجه ها را جلب خود میکند.
عکس جدید همسر سپهر حیدری سوژه شد
کد خبر : ۱۲۸۷۷

همسران فوتبالیست ها اغلب در صحنه حاضرن و نامی برای خود بهم میزنن. حال گاهی از طریق اظهار نظرهای جنجالی و گاه بدلیل ظاهرشان. به هرحال پر واضح است که علتش شهرت این افراد را به کنش وامیداره. از قدیمی ترین و مشهورترین اینان از قدیم الایام همسر سپهر حیدری، آرام است. سپهر حیدری که بازیکن نامی و مشهوری بود و همسرش هم پا به پایش با ظاهری جنجالی جلب توجه میکرد. ناگفته نماند که ظاهر این خانم نه گواهی بر بد بودن اوست و نه سپهر حیدری.

از مجلات معروف شد یا اینستا؟

شروع فعالیت آرام جوینده به خیلی وقت پیشا برمیگرده زمانی که هنوز اینستاگرام به اندازه حالا در ایران جان نگرفته بود و مجلات حرف اول را میزدن. منظورم این است که فضای مجازی عامل دیده شدن او نبوده بلکه عامل بیشتر دیده شده او بوده است. آرام جوینده به هرحال باتوجه به ظاهرش جلب توجه میکند حال چه در فضای مجازی چه در رستوران و… . شهرت آرام جوینده با رشد فضای مجازی در ایران بالا تر هم رفت و اخبار و حواشی زندگی این خانم بصورت روزمره در اختیار عموم مردم قرار میگرفت.

زنِ سپهر حیدری الگویی برای بقیه زن های فوتبالیست ها

ابتدا با عکس هایش نظر و توجه را جلب خود کرد و به مرور به فکر درآمدزایی از این فضا بود. عکس هایی که اغلب سوژه رسانه ها میشدن و آرام جوینده که روز به روز در شهرت بیشتری پیدا میکرد. اصلا زن سپهر حیدری از اولین زن های مشهور فوتبالیست ها بود. کسی که شاید راه و روش شهرت را در بین همسران فوتبالیست ها رواج داده. مثلا همسر مهدی قائدی هم از همین فرمول بهره میبره و شناخته شده.

seper1

تنها با آنلاین شاپ پولدار شد؟

مدتهاست از طریق زدن آنلاین شاپ های متعدد درآمد دارد و حاصل کارش میبیند. فردی که بازی را بلد بود و هست. شهرت میتواند برابر با پول باشد و آرام جوینده از شهرتش پول درمیآورد. اغلب آنلاین شاپ هایش در زمینه لوازم آرایشی و به کل مربوط به لوازم زیبایی هستند که همچین کاری از ذهن هم دور نیست. چون علت دیده شدنش ظاهرش بوده پس چرا در زمینه زیبایی ظاهر فعالیت نکند؟

حواشی پیرامون سپهر حیدری وجود دارد که بی شک از دلایل آن این خانم است. خیلی ها از سپهر حیدری بدلیل ظاهر همسرش خرده میگیرن اما چیزی که بین آن دو حل شده، یعنی بین زن و شوهر مسئله ای ندارد را کاسه داغ تر از آش شدن خوب نیست. از طرف دیگر نه تنها ظاهر آرام جوینده بلکه نحوه زندگی و نحوه عکس هایش است که سوژه رسانه ها میشود و مردمی که بی وقفه از او انتقاد میکنند. مردم معترضند که او در اینستاگرم فخر میفروشد، که زندگی خود را به رخ دیگر آدم ها میکشد. پاسخ او هم این بود که “وقتی از عکس هام خوشتون نمیاد خب چرا فالوو میکنید، آنفالوو کنید که نبینید.”

زندگی آرامِ سپهر حیدری

از طرف دیگر سپهر حیدری زندگی خود را میکند. در امارات چندین مدرسه فوتبال دایر کرده و مشغول به آموزش فوتبال است. همچون زمانی که در ایران توپ میزد استانداردی رو قائل است برای خودش. سپهر حیدری درگیر حواشی میشد اما غرق آن نه. همین هم شده؛ جز خانمش حاشیه دیگری برای او وجود ندارد و راه خودش را میرود.

منبع :
ساناپرس
مجله زندگی
ارسال نظر