واکنش روزنامه ایران به اظهارات میرحسین موسوی درباره برگزاری همه‌پرسی

میرحسین موسوی از سران فتنه سال 88 که در میانه اغتشاشات با موضعگیری حمایتی مدعی شده بود جریان آشوب به راه افتاده را هیچ چیز نمی‌تواند متوقف کند اکنون و با پایان ناامنی و عدم همراهی مردم با توطئه اخیر اظهارات جدیدی را مطرح کرده است.
واکنش روزنامه ایران به اظهارات میرحسین موسوی درباره برگزاری همه‌پرسی
کد خبر : ۱۲۸۸۰

وی بدون اشاره به جنایت‌های صورت گرفته در جریان اغتشاشات خیابانی و کشته شدن ده‌ها نفر از نیروهای مدافع امنیت توسط خشونت طلبان از حوادث اخیر با عنوان «جنبش پاک» یاد کرد.

موسوی که پرونده سیاه «شورش علیه جمهوریت» در فتنه 88 را در کارنامه خود دارد، همچنین مدعی شد باید به آرا و نظر مردم بازگشت و طی یک همه پرسی، تغییر قانون اساسی یا تدوین قانون اساسی جدید را در دستور کار کشور قرار داد.

موسوی البته در پایان این بیانیه سیاسی، به ناقص و انتزاعی بودن پیشنهاد همه پرسی خود نیز اعتراف کرده و نوشته است: «این پیشنهاد با ابهاماتی همراه است. کمترینش آنکه چه کسی قرار است آن را بپذیرد یا به اجرا بگذارد.» وی در حالی این پیشنهاد را مطرح کرده و خود نیز در آن تشکیک کرده است که قبلاً به واسطه باخت خود در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 فرمان اردوکشی خیابانی برای وتو کردن رأی مردم را صادر کرده و نشان داده بود تا زمانی به رأی مردم احترام می‌گذارد که نتایج دلخواه وی خروجی صندوق‌های رأی باشد.

مجله زندگی
ارسال نظر