خبر مهم | اجرای رتبه بندی بیش از 11 هزار معلم در این استان آغاز شد

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین گفت:تا امروز ثبت نام 11 هزار و 659 نفر معلم قزوینی در طرح نظام رتبه‌بندی معلمان تکمیل شده و بررسی مدارک رتبه‌بندی آنها آغاز شده است.
خبر مهم | اجرای رتبه بندی بیش از 11 هزار معلم در این استان آغاز شد
کد خبر : ۱۲۹۵۵

 نقی سیاهکالی مرادی امروز در جلسه توجیهی اعضای هیأت ممیزی و میز کار رتبه‌بندی معلمان مناطق و نواحی چهارده‌گانه استان که در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: تا امروز ثبت نام 11 هزار و 659 نفر معلم قزوینی در طرح نظام رتبه‌بندی معلمان تکمیل شده و بررسی مدارک رتبه‌بندی آنها آغاز شده است.
وی با تأکید بر لزوم مدیریت زمان در اجرای طرح رتبه بندی تصریح کرد: زمان محدودی در اختیار داریم و اگر دیر اقدام کنیم، امکان دارد استان‌هایی که سریع‌تر طرح رتبه‌بندی معلمان را نهایی می‌کنند، در اولویت اجرای این طرح قرار بگیرند. بنابراین وضعیت سوابق معلمان مشمول اجرای این طرح باید به سرعت جمع‌بندی شده و در اختیار دبیرخانه اجرای طرح در وزارت‌خانه قرار گیرد.
سیاهکالی مرادی با بیان اینکه مدارک رتبه‌بندی معلمان باید با دقت و حساسیت بررسی شود، اضافه کرد:  اعضای هیئت ممیزی طرح رتبه‌بندی معلمان در استان قزوین باید در تأیید مدارک افراد نهایت دقت را به خرج دهند تا حق هیچ معلمی ضایع نشود و نباید طوری عمل کنیم که برخی افراد به ناحق رتبه بالاتری از سایر معلمان دریافت کنند.
دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر ضرورت کار جهادی برای تحقق کامل اجرای طرح رتبه‌بندی در استان قزوین گفت: اعضای هیئت ممیزی هر روز وظیفه دارند که در ساعات مشخصی به دفاتر مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان قزوین سرکشی کرده و ایرادات اجرای طرح در این نواحی و نقاط را برطرف کنند.
سیاهکالی مرادی اجرای طرح ربته‌بندی معلمان را مهمترین اولویت اداره‌کل آموزش و پرورش استان برشمرد و افزود: در این حوزه باید مدیریت قوی در مناطق چهاردگانه آموزش و پرورش استان قزوین اعمال شود تا نیازی به بررسی مجدد و تجدید نظر در وضعیت رتبه‌بندی معلمان در اداره‌کل آموزش و پرورش وجود نداشته باشد.
وی ادامه داد: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از مطالبات دیر این قشر عزیز بوده که سال‌ها معطل نگه داشته شده بود و امروز ما وظیفه داریم که با تکمیل مراحل اجرای این طرح در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کام معلمان را شیرین کنیم.

منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
رتبه بندی فیلی که موش شد
اول گفتند سنجش معلمان و پنج طبقه میلیونی حالا شده فقط ۵ طبقه جندصد هزارتومنی در افرایش حقوق