قتل خونین در خیابان ظفر! / مقتول ادعا می‌کرد با قرص من را در خواب آزار داده است

روز حادثه مقتول دوباره آن حرف‌ را تکرار کرد که سر همین موضوع با او درگیر شدم و در جریان این درگیری با ضربات چاقو و چکش او را به قتل رساندم ...
قتل خونین در خیابان ظفر! / مقتول ادعا می‌کرد با  قرص من را در خواب آزار داده است
کد خبر : ۱۳۰۳۲

روز حادثه مقتول دوباره آن حرف‌ را تکرار کرد که سر همین موضوع با او درگیر شدم و در جریان این درگیری با ضربات چاقو و چکش او را به قتل رساندم ...
ساعت ۳ بامداد جمعه چهاردهم بهمن‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در یک ساختمان نیمه‌کاره توسط کارگران در خیابان ظفر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدرضا صاحب‌‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوان افغانستانی مواجه شدند که با ضربات چکش و چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه نیز نشان می‎داد مقتول از کارگرهای ساختمان نیمه‌کاره بوده و توسط همکارش به قتل رسیده است.
تحقیقات در صحنه جنایت توسط کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک در تماس تلفنی با بازپرس جنایی اعلام کردند مرد جوانی به این کلانتری آمده و خودش را به عنوان قاتل یک فرد معرفی و ادعا کرده او را ساعتی قبل در خیابان ظفر به قتل رسانده است!
بدین ترتیب جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تنها متهم پرونده هدف تحقیقات قرار گرفت که این متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.
گفتگو با متهم
چند سال داری؟
۳۰ سالم هست و سال قبل به تهران آمدم.
برای چه کاری آمدی‌؟
برای کارگری آمدم و این اواخر نیز در ساختمان نیمه‌کاره در خیابان ظفر مشغول کار بودم.
مقتول را می‌شناختی؟
بله، نسبت فامیلی با یکدیگر داشتیم.
سر چه موضوعی با یکدیگر درگیری شدید؟
مقتول با حرف‌هایش من را آزار می‌داد و من هم به او هشدار داده بودم.
مقتول چه چیزی می‌گفت؟
مقتول ادعا می‌کرد به من قرص خواب داده و من را در خواب آزار داده است که این حرف‌ها بسیار ناراحت و عصبانی‌ام می‌کرد.
چگونه مرتکب قتل شدی؟
روز حادثه مقتول دوباره آن حرف‌‌ها را تکرار کرد که سر همین موضوع با او درگیر شدم که در جریان این درگیری  با ضربات چاقو و چکش او را به قتل رساندم.
متاهلی‌؟
نه، همسرم چند سال قبل فوت کرد.
با دستور محمدرضا صاحب‌‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر