سرمربی پرسپولیس روی تصمیم عجیب خود ایستاده است!

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی از مسئولان باشگاه خواسته است برای ۱۰ بازیکن امید پرسپولیس هم جهت سفر به آبادان بلیت پرواز تهیه کنند!
سرمربی پرسپولیس روی تصمیم عجیب خود ایستاده است!
کد خبر : ۱۳۰۴۸

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی از مسئولان باشگاه خواسته است برای ۱۰ بازیکن امید پرسپولیس هم جهت سفر به آبادان بلیت پرواز تهیه کنند!
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس چهارشنبه گذشته پس از دیدار با آلومینیوم اراک اعلام کرد به دلیل ناداوری‌ها از این پس با تیم امید به میدان می‌رود. همچنین اعلام شد که تمرین پرسپولیس به مدت ۳ روز تعطیل خواهد شد با این حال روز پنجشنبه پرسپولیسی‌ها تمرین کردند.
تیم پرسپولیس در حالی تمرین پنج شنبه خود را در حالی برگزار کرد که تنها ۱۲ بازیکن تیم امید در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و سایر بازیکنان باتوجه به صحبتهای شب گذشته یحیی در تمرین حاضر نبودند.
مهرشاد اسدی و امیر رضا رفیعی دو دروازه‌بانی بودند که درآن تمرین حضور داشتند و در غیاب احمد گوهری و علیرضا بیرانوند، در درون دروازه قرار گرفتند. رضا فلاحتی، مهدی نجفی، محمدحسین محمودی، علیرضا بابایی، علیرضا ادهمی، محمد میلاد سورگی و... نفراتی بودند که در تمرین پنج شنبه گذشته به میدان رفتند. در ادامه نیز یحیی گل‌محمدی از بازیکنان امید پرسپولیس خواست در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا کنند.
به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی روی تصمیم عجیب خودش ایستاده باشد و قصد دارد از نفرات تیم امید یا برخی از آنها در دیدار با صنعت نفت آبادان استفاده کند. این دیدار روز چهارشنبه هفته جاری در شهر آبادان برگزار می‌شود و هنوز مشخص نیست یحیی گل‌محمدی چگونه تیمش را در این دیدار ارنج خواهد کرد؟
کاروان پرسپولیس قرار است روز سه شنبه، تهران را به مقصد آبادان ترک می‌کند در حالی که یحیی گل‌محمدی سفارش تهیه ۱۰ بلیت برای بازیکنان تیم امید کرده است.
پیش از این گفته می‌شد اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مخالف بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان آن هم با بازیکنان امید هستند و این موضوع را به رضا درویش و بالطبع یحیی گل‌محمدی نیز اطلاع داده اند.
هر چند تاکنون یحیی گل‌محمدی نظر خودش را تغییر نداده و قصد دارد در اعتراض به اشتباهات داوری دو بازی گذشته تیمش برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک، از بازیکنان تیم امید استفاده کند! سرمربی پرسپولیس معتقد است اشتباهات داوری در این دو مسابقه ۴ امتیاز را از تیمش گرفته است!

مجله زندگی
ارسال نظر