حانشین لوکادیا در پرسپولیس برای آماده شدن خیلی کار دارد! / شرایط نامناسب پریرا در تمرینات اخیر

طبق اطلاعاتی که از تمرینات پرسپولیس رسیده لئاندرو پریرا برزیلی از لحاظ بدنی خیلی عقب است و هنوز برای آماده شدن خیلی کار دارد
حانشین لوکادیا در پرسپولیس برای آماده شدن خیلی کار دارد! / شرایط نامناسب  پریرا  در تمرینات اخیر
کد خبر : ۱۳۱۹۱

رفتن ناگهانی لوکادیا شوک عجیبی را به پرسپولیس وارد کرد و این تیم بهترین گلزنش را از دست داد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی که در تابستان به پرسپولیس پیوست، خیلی زود با گلزنی‌هایش دل هواداران پرسپولیس را برد و محبوب شد.
با این حال در اقدامی عجیب و قبل از حساس ترین بازی فصل، لوکادیا از ایران رفت تا کار این تیم سخت شود. رفتن لوکادیا به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس حسابی دست گل‌محمدی را در خط حمله خالی کرد و این تیم در چند بازی بدون مهاجم تخصصی به میدان رفت. به غیر از لوکادیا که جدا شد، نفراتی مثل دیاباته و آل کثیر شرایط بازی را تا قبل از بازی مقابل ذوب آهن نداشتند و مهاجمانی مثل عبدی و پاکدل هم عملکرد خوبی نداشتند.
پاکدل که همین چند روز قبل از پرسپولیس جدا شد و دیگر عضوی از این تیم نیست. همچنین با توجه به اینکه سایر مهاجمان پرسپولیس شرایط خوبی نداشتند، یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل از مدیران باشگاه درخواست جذب یک مهاجم باکیفیت کرد. طی هفته‌های اخیر و بعد از شروع فصل نقل و انتقالات، گزینه‌های بسیار زیادی برای حضور در پرسپولیس مطرح شدند. مهاجمان مختلفی از کشورهای گوناگون به گل محمدی معرفی شدند و فیلم و رزومه آن‌ها برای سرمربی پرسپولیس فرستاده شد.
در نهایت یحیی گل محمدی لئاندرو پریرا برزیلی را انتخاب کرد و باشگاه پرسپولیس هم بعد از چند روز مذاکره با این بازیکن قرارداد امضا کرد. پریرا که چند روزی است با تیم جدیدش تمرین می‌کند، از لیست بازی با صنعت نفت خط خورد تا در تهران بماند و تمرینات اختصاصی خود را طبق برنامه کادرفنی و بدنساز پرسپولیس انجام دهد. خیلی‌ها فکر می‌کردند بازی با صنعت نفت از مهاجم برزیلی پرسپولیس رونمایی خواهد شد ولی این اتفاق رخ نداد تا هواداران پرسپولیس برای دیدن ستاره جدید تیمشان تا بازی با هوادار صبر کنند.
طبق اطلاعاتی که از تمرینات پرسپولیس رسیده این بازیکن از لحاظ بدنی خیلی عقب است و هنوز برای آماده شدن خیلی کار دارد.این بازیکن حدود ۳ ماه است که از شرایط مسابقه دور بوده و به همین دلیل اصلا شرایط خوبی در تمرینات روزهای اخیر نداشته است. گل محمدی هم وقتی دید شرایط جسمانی پریرا به این شکل است ، تصمیم گرفت او را از لیست خط بزند. آنطور که مشخص است هواداران پرسپولیس فعلا نباید منتظر آماده شدن و حضور این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس را داشته باشند.
شاید طی روزهای آینده و با تمرینات ویژه ای که برای این بازیکن در نظر گرفته شده ، شرایط بدنی پریرا بهتر شود و گل محمدی هم تصمیم بگیرد او را در لیست بازی بعدی تیمش مقابل هوادار قرار دهد. با این وجود بعید است که این بازیکن شرایط بازی کردن از ابتدا را داشته باشد و به نوعی بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست.

مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
ارسالی در
یحیی واقعا افتضاح بازی کن میگیره اصلا همش در حال حاشیه است به جای تیم اصلا به این ربط نداره که در مورد هرچی نظر میده تو که تودوست داری برو کارشناس باش مربی تیم همه فکرش باید روی تیم باشه وبعد این سرمربی همه چیز رو شد دنبال اینکه تقصیر مشکلات تیم بندازه گردن داوری بایا اصلا حق باتو ولی این طرز تیم داری نیست برانکو با پنچره بسته با ۱۱بازیکن باهمه ناداوری ها هیچ تیمی به گرده پاشم نمی رسید بهانه نداشت چون باور داشت اما آقا یحیی در مورد همه چی نطر میده الا خودش وتمام