خبر مهم | ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی مشمول این بازنشستگان خواهد شد + جزئیات

ئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی مشمول ۸۰۰ هزار نفر از بازنشستگان خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدیران سازمان اعلام کرده‌اند با ارائه راهکار قانونی توسط کارگروه، هیچ مانعی برای اجرای باقیمانده متناسب سازی ندارند.
خبر مهم | ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی مشمول این بازنشستگان خواهد شد + جزئیات
کد خبر : ۱۳۲۱۸

محمد اسدی گفت: در پی مصاحبه تلویزیونی دکتر موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی که موجب بروز برخی ابهامات و نگرانی‌ها برای عزیزان بازنشسته شده بود، هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان سریعاً وارد عمل شد و نسبت به برگزاری جلسه ۴ ساعته با مسئولان سازمان اقدام کرد.
وی افزود: مدیران و شخص مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اذعان دارند که تکمیل متناسب سازی حق بازنشستگان است.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در تشریح جلسه برگزار شده با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مسئولان سازمان در رابطه با تکمیل متناسب‌سازی آن دسته از بازنشستگانی که تا کنون ۷۵ درصد حقوقشان متناسب سازی شده است، تاکید دارند و برای تکمیل باقی مانده آن نیز با بحث‌ها و رایزنی‌هایی که انجام دادیم مقرر شد در هفته آینده با هدف یافتن راهکارهای اجرایی و قانونی، کارگروهی با حضور مسئولان حقوقی، مالی، فنی و درآمد سازمان و تیم کانون عالی تشکیل شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی مشمول ۸۰۰ هزار نفر از بازنشستگان خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدیران سازمان اعلام کرده‌اند با ارائه راهکار قانونی توسط کارگروه، هیچ مانعی برای اجرای باقیمانده متناسب سازی ندارند.
اسدی گفت: اصرار و پیگیری ما برای تسریع در تعیین تکلیف مطالبات قانونی و بر زمین مانده بازنشستگان به دلیل فشارها و مشکلات روزافزون معیشتی و نابرابری میان نرخ تورم و هزینه‌های زندگی آنهاست.
رئیس هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تصریح کرد: انتظار داریم کاهش نگرانی و دغدغه مندی بازنشستگان و مستمری‌بگیران که سند افتخار سربلندی و آبادانی کشورند، سرلوحه اقدامات مسئولان باشد و کانون عالی نیز به عنوان نماینده جامعه چند میلیونی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از همه ظرفیت‌های خود در این زمینه استفاده می‌کند.
وی تحقق مطالبات و درخواست‌های قانونی بازنشستگان را غیر قابل چشم پوشی دانست و گفت: کانون عالی حسب وظایفی که در قبال آحاد بازنشستگان و مستمری بگیران دارد به هیچ عنوان از تحقق درخواست‌های قانونی آنها عقب نشینی نخواهد کرد.
به گفته وی، بازنشستگان مطمئن باشند برای تحقق مطالباتشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم و کوتاه نیز نخواهیم آمد.

منبع :
روز نو
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
سلام چرا تن وبدن یک ملت رو میلرزونید مگر یک حساب وکتاب چقدر وقت میبره تو رو به خدا توروبه روح پاک شهدا این ۲۵ درصد باقیمانده حقوق ما رو بپردازین یا حق
ص
ارسالی در
تورو خدا حقوق ما مستمری سایر اجتمایی را درست کنید 25 درصد و حقوق برابر با تورم را واقعا حقوقی نیست همه شرمنده خانواده و تو جامعه شدیم