جدیدترین خبر درباره بیمه معلمان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق برای ارائه خدمات بیمه سلامت در دوره بازنشستگی خبر داد.
جدیدترین خبر درباره بیمه معلمان
کد خبر : ۱۳۲۵۰

حمیدرضا نجف‌پورکردی در مراسم رونمایی از طرح میعاد که با همکاری بیمه معلم اجرا می‌شود، گفت: این طرح از جمله طرح‌های بیمه‌ای خلاقانه در قالب بسته‌های معیشتی و کاملا رقابتی در صنعت بیمه‌ای کشور  برای فرهنگیان عضو صندوق است.

وی افزود: طرح بیمه مستمری ویژه بازنشستگان در چارچوب سیاست‌ها، اهداف کلان و برنامه‌های راهبردی موسسه و به منظور تحقق بخشی از انتظارات و خواسته‌های فرهنگیان به اجرا گذاشته شده است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به ویژگی‌ها و مزایای طرح میعاد اشاره و اعلام کرد: مزایای این طرح شامل پرداخت مستمری ماهانه به حساب بیمه‌شده، استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی و امکان برخورداری از تخفیفات حداکثری در تمام رشته‌های بیمه‌ای است.

نجف‌پور کردی سایر مزایای این طرح را شامل مستمری مادام‌العمر همچنین امکان خرید سایر بیمه‌نامه‌های مورد نیاز بیان و اشاره کرد: فرهنگیان در شرف بازنشستگی عضو موسسه می‌توانند قبل از بازنشستگی از طریق دفاتر نمایندگی موسسه در استان‌ها یا ادارت آموزش و پرورش منطقه خود، استمرار عضویت در موسسه را اعلام کنند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر