راننده سمند دختر ۷ ساله فال‌فروش را زیر گرفت و فرار کرد

راننده خودرو سمند وقتی با دستور ایست پلیس مواجه شد، ‌تصمیم به فرار گرفت اما این تصمیم به قیمت جان دختربچه فال‌فروش منجر شد.
راننده سمند دختر ۷ ساله فال‌فروش را زیر گرفت و فرار کرد
کد خبر : ۱۳۲۵۳

این حادثه نیمه‌شب سه‌شنبه در خیابان مطهری واقع در عبدل‌آباد رخ داد. ماجرا از این قرار بود که شب حادثه مأموران گشت پلیس آگاهی تهران به یک خودروی سمند که پلاک آن مخدوش شده بود مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند. راننده سمند اما به جای توقف، ‌سرعت خودرو را بیشتر کرد و تصمیم به فرار گرفت.

راننده سمند که با حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار از دست پلیس بود، ناگهان با دختری که کودک کار بود و سر چهارراه‌ها فال می‌فروخت برخورد کرد. دختربچه که حدود ۷سال داشت، حدود ۱۰۰متر زیر چرخ‌ها کشیده شد و بعد از این اتفاق دردناک، راننده سمند موفق شد از دست پلیس فرار کند.

شاهدان با اورژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. از سوی دیگر ماموران کلانتری خانی‌آباد نیز در محل حادثه حضور یافتند. بالای سر دختر بچه، دختری نوجوان ایستاده و بی‌تابی می‌کرد. وقتی اورژانس رسید مشخص شد که دختربچه جانش را از دست داده‌ است.

در این شرایط بود که گزارش این حادثه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر را صادر کرد. تیم جنایی پایتخت که در محل حادثه حضور یافت، دست به تحقیقات بیشتر زد و مشخص شد که دختربچه به همراه خواهرش در چهارراه‌ها فال می‌فروخته است.

شاهدان می‌گفتند که او و خواهرش را هر روز در محله عبدل‌آباد می‌دیدند. از سوی دیگر مادر و پدر کودک جان‌باخته راهی کلانتری شده و از قاتل دخترشان(راننده فراری سمند) شکایت کرده‌اند. آنطور که بررسی‌ها نشان می‌داد کودک جان‌باخته هر روز صبح به همراه خواهرش در چهارراه حاضر شده و به فروش فال می‌پرداختند که در جریان تعقیب و گریز، چنین حادثه مرگباری برایش رقم خورد.

هم‌اکنون گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی، مأمور شدند تا با انجام تحقیقات بیشتر، ‌راننده فراری سمند را دستگیر کنند تا جزئیات بیشتری از این ماجرا فاش شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر