عکس | رونمایی جنرال‌موتورز از غول جدید جاده‌ها!

GMC مانند Chevy سال 2023 شلوغی را در پیش دارد.
عکس | رونمایی جنرال‌موتورز از غول جدید جاده‌ها!
کد خبر : ۲۲۳۷۷

 پیکاپ Canyon برای سال ۲۰۲۳، با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهتر و ظاهری مدرن تر عرضه خواهد شد و Sierra ۱۵۰۰ از تریم جدید و مقاوم AT۴X AEV Edition بهره می‌برد، و Hummer EV سرسخت دارای یک تریم جدید ۳X با پیشرانه الکتریکی سه موتوره است.

 

Sierra ۱۵۰۰ EV نیز در تقویم سال ۲۰۲۳ پیش بینی می شود، اگرچه GMC آن را به عنوان مدل ۲۰۲۴ به فروش خواهد رساند. تمام تغییرات مدل های GMC ۲۰۲۳ را مشاهده کنید.

یک پیکاپ سایز متوسط کاملاً جدید Canyon از سوی جنرال‌موتورز رونمایی می‌شود، و یک سطح تریم جدید برای شاسی‌بلندهای یوکان و یوکان XL فول سایز وجود دارد.

شاسی بلند کراس اوور متوسط آکادیا ۳ ردیفه با ۷ سرنشین برای سال ۲۰۲۳ بدون تغییر قابل توجهی عرضه می شود. یک فرمان روکش چرمی با کنترل های صوتی و کروز کنترل استاندارد در تریم SLT و بالاتر است، و سه رنگ جدید با هزینه اضافی برای اولین بار به کار گرفته شده است: Volcanic Red Tintcoat، Ultra Blue Metallic و Sterling Metallic.

ورود پرقدرت جنرال‌موتورز به 2023/ عکس

جی ام سی از نسل سوم وانت سایز متوسط Canyon برای مدل سال ۲۰۲۳ رونمایی می کند که هم بلندتر و هم پهن تر از مدل قبلی است. یک AT۴X جدید با عملکرد آفرود در سطح تریم معرفی شد و همه نسخه‌ها از استایل جدید، فناوری جدید و ویژگی‌های ایمنی بیشتری بهره می‌برند.

ورود پرقدرت جنرال‌موتورز به 2023/ عکس

در میان تغییرات طراحی، GMC استایل بیرونی Canyon را به‌روزرسانی می‌کند تا بهتر شبیه Sierra ۱۵۰۰ در اندازه کامل باشد. GMC فضای داخلی Canyon را نیز کاملاً تازه می‌کند. هر سطح تریم Canyon ۲۰۲۳ با تم داخلی منحصر به فرد ارائه می شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر