وزیر ارتباطات درباره قطعی سراسری اینترنت در روز کنکور چه گفت ؟

زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره خبر قطع اینترنت در روز کنکور، گفت: این درخواست در حال بررسی است و هنوز چیزی مصوب نشده است.
وزیر ارتباطات درباره قطعی سراسری اینترنت در روز کنکور چه گفت ؟
کد خبر : ۱۰۴۵۲

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره خبر قطع اینترنت در روز کنکور، گفت: سازمان سنجش درخواست داده از آنجایی که ابزار و ادواتی پیدا شده که با اتصال به اینترنت می‌توان از آن‌ها در جلسات کنکور استفاده و تقلب کرد، برای حفظ حقوق شرکت‌کنندگان در کنکور اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع شود.

وی افزود:‌ این درخواست در حال بررسی است و  هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.

چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم

عیسی زارع‌پور درباره آخرین روند توسعه و پیشرفت پروژه فیبرنوری گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها طبق روال جلو می‌رود. بیش از دو میلیون پوشش ایجاد شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم شیرینی این سرعت بالا در شهرهای مختلف را به مردم بگوید و تبلیغ کنید. در حال حاضر از این دو میلیون ظرفیت، فقط ۳۰۰ هزار ظرفیت در حال استفاده است.

وی درباره اینترنت طبقاتی در کشور گفت: ما چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم، برای ما همه مردم خاص هستند. بر اساس مصوبه‌ای که از سال‌ها پیش بوده برای برخی متخصصان مثل فریلنسرها و آزادکارها دسترسی وسیع تر دارند، اما چیزی به اسم اینترنت طبقاتی نداریم.

 

مجله زندگی
ارسال نظر