نظر مساعد یک نماینده مجلس درخصوص اجرایی کردن طرح کالابرگ

یک نماینده مجلس گفت: اکنون با اجرا کردن طرح کالابرگ الکترونیک در کشور، مردم می توانند با خرید کالاهای اساسی مطرح شده که تولید داخلی نیز هستند، مایحتاج ضروری زندگی خود را خریداری و با این خرید، از تولید داخلی نیز حمایت کنند.
نظر مساعد یک نماینده مجلس درخصوص اجرایی کردن طرح کالابرگ
کد خبر : ۱۰۵۱۵

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم اکنون، زیرساخت های لازم برای اجرای قانون کالابرگ الکترونیکی در کشور، فراهم شده و پیش بینی می شود که در ماه های آینده، این طرح در کل کشور اجرایی شود.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کشور، گفت: طرح کالابرگ الکترونیک یکی از تعهدات وزارت اقتصاد و دارایی بود که در بحث مردمی سازی یارانه ها، قرار بود این طرح عملی شود اما در ماه های اخیر، متاسفانه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های لازم، این طرح در زمان تعیین شده عملی نشد و هنوز در کل کشور اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: با نشست های اخیری که با وزیر اقتصاد داشتیم، مطرح شد که هم اکنون، زیرساخت های لازم برای اجرای قانون کالابرگ الکترونیکی در کشور، فراهم شده و پیش بینی می شود که در ماه های آینده، این طرح در کل کشور اجرایی شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به اینکه در چند ماه اخیر، قیمت مرغ، لبنیات و... چندین برابر شده ، همین مسئله باعث شد که برخی به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی از ارز نیمایی بالای ۲۰ هزار تومان استفاده کنند و در این شرایط طبیعی بود که افزایش قیمت در بازار رخ بدهد درپی همین مسئله، دولت هم افزایش یارانه نقدی را برای مردم پیش‌بینی کرد  تا در جهت بهبود اقتصاد، آنها را یاری کند با دادن این نوع از یارانه نیز مشکل چندانی از تولید کننده و مصرف کننده در کشور، حل نشد و دولت نیز تصمیم گرفت طرح کالابرگ الکترونیک را در کشور اجرایی کند.

نظری در انتها بیان کرد: اکنون با اجرا کردن طرح کالابرگ الکترونیک در کشور، مردم می توانند با خرید کالاهای اساسی مطرح شده که تولید داخلی نیز هستند، مایحتاج ضروری زندگی خود را خریداری و با این خرید، از تولید داخلی نیز حمایت کنند.

 

منبع :
برنا
مجله زندگی
ارسال نظر