پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به فرهنگیان + جزئیات

سید سعید مقدم زاده، سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: علی رغم مشکلات گذشته و عدم پرداخت سهم دولت از بیمه فرهنگیان در دولت قبل موفق شدیم سهم دولت را احیا و در قالب رفاهی آن را تأمین کنیم، دولت کنونی نیز کمک کرد که از بودجه ۱۴۰۱ این سهم احیا شود.
پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به فرهنگیان + جزئیات
کد خبر : ۱۱۰۱۶

سید سعید مقدم زاده با بیان اینکه در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی برای ارائه وام به فرهنگیان هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: در همه مناطق، نواحی و شهرستان‌ها یک صندوق وام ضروری داریم که از محل پاره سهام‌هایی که همکاران از حقوق خود پرداخت می‌کنند، تأمین می‌شود. از این رو ارائه وامی با سود صفر درصد، به میزان سه برابر پولی که فرد در صندوق گذاشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی برای ارائه وام به فرهنگیان هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است

به گفته وی، در تفاهمنامه جدید با بانک ملی برای بازپرداخت دیگر نیازی نیست که ماه به ماه به بانک مراجعه شود، بلکه بازپرداخت تسهیلات از طریق کسر از حقوق اعمال می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر