گزارشی از عملکرد رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ ارائه نشده است !

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت در رابطه با عملکرد رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ گزارشی ارائه نشده است.
گزارشی از عملکرد رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ ارائه نشده است !
کد خبر : ۱۱۵۲۷

محمد وحیدی با اشاره به  برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ با یادآوری اینکه سالانه ۳۳۰ هزار میلیارد تومان به صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری توسط دولت پرداخت می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر دولت بدهی‌های صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری را پرداخت می‌کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار است حقوق این صندوق‌ها را دولت پرداخت کند، پس ماهیت صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری چه چیزی است.

وی با بیان اینکه اعتباری برای تجهیزات هنرستان‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در تبصره ۱۴ دیده نشده است، درباره شرکت‌های دولتی، گفت: برای شرکت‌های دولتی زیان‌ده نیز هیچگونه برنامه‌ای دیده نشده است و باید در این خصوص برنامه‌ای وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه در رابطه با عملکرد رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ گزارشی ارائه نشده است، افزود: برای سال ۱۴۰۲ نیز رتبه یک به معلمان داده شده است یعنی همه معلمان برابر دیده شده که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر