مادری تماس گرفت و گفت فرزندانم از سرما در حال یخ زدن هستند !

نماینده مردم زابل گفت: شب گذشته مادری از یکی از مناطق سیستان با من تماس گرفت و تاکید کرد فرزندانم از سرما در حال یخ زدن هستند و ما فقط مقداری نفت برای گرم کردن منزل نیاز داریم.
مادری تماس گرفت و گفت فرزندانم از سرما در حال یخ زدن هستند !
کد خبر : ۱۱۵۴۰

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: موج سرما و یخبندان روزهای اخیر خسارات قابل توجهی به مردم پنج شهرستان منطقه سیستان وارد کرده و مردم از عدم توجه و رسیدگی مسئولان ملی ابراز گلایه دارند. 

محمد سرگزی، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: موج سرما و یخبندان روزهای اخیر خسارات قابل توجهی به مردم پنج شهرستان منطقه سیستان وارد کرده و مردم از عدم توجه و رسیدگی مسئولان ملی ابراز گلایه دارند.

محمد سرگزی اظهار داشت: موج سرما و یخبندان روزهای اخیر خسارات قابل توجهی به مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل «زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز» وارد کرده و مردم از عدم توجه و رسیدگی مسئولان ملی ابراز گلایه دارند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نسبت به حوزه سیستان دچار غفلت شده آن هم در شرایطی که دام‌های بسیاری از عشایر منطقه ما تلف شده‌اند و بخش قابل توجهی از گلخانه‌داران شهرستان‌های منطقه سیستان کشت خود را در پی سرمازدگی به طور کامل از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر همین اتفاقات در نقطه دیگری از کشور رخ می‌داد دولت با تمام توان وارد میدان می‌شد و مسئله را حل می‌کرد اما جای سوال دارد که چرا این میزان بی‌توجهی نسبت به منطقه سیستان وجود دارد؛ ما از رئیس جمهور، معاون اول، وزیر کشور و وزیر نفت که در این زمینه متولی هستند درخواست داریم هرچه سریعتر به رسیدگی مشکلات مردم و حل مشکلات و کمبودهایی که در منطقه وجود دارد ورود کنند.

سرگزی گفت: شب گذشته مادری از یکی از مناطق سیستان با من تماس گرفت و تاکید کرد فرزندانم از سرما در حال یخ زدن هستند و ما فقط مقداری نفت برای گرم کردن منزل نیاز داریم؛ که این نشان می‌دهد شرایط مردم سیستان بسیار دشوار است.

 

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر