همه چیز درباره اعطای وام ریاست جمهوری؛ متقاضیان دریافت وام بخوانند!

دولت سیزدهم سامانه‌ای به نام 111 را راه اندازی کرده که یکی از خدمات قابل توجه آن ارائه وام 100 میلیونی ریاست جمهوری است.
همه چیز درباره اعطای وام ریاست جمهوری؛ متقاضیان دریافت وام بخوانند!
کد خبر : ۲۰۷۵

 این تسهیلات در نتیجه پایان دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری به هر استان با سهمیه مشخص تعلق گرفت.

متقاضیان با مراجعه به سامانه 111 و ثبت نام در آن امکان درخواست وام 100 میلیونی یا دیگر خدمات را دارند. در این درگاه انواع تسهیلات از ازدواج تا اشتغال زایی و مسکن و … ارائه می‌شود. به نظر این تمامی این وام‌ها قرض الحسنه هستند. وام 100 میلیونی مربوط به اشتغال زایی است. بخشودگی تسهیلات، تعویق اقساط و … از دیگر درخواست‌هایی است که از طریق این سامانه قابل پیگیری خواهد بود. براساس گزارش تجارت نیوز، وام 100 میلیونی ریاست جمهوری همان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال است.

این پول به افرادی تعلق می‌گیرد که از کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی نام داشته باشند.

براساس اطلاعات موجود در سامانه 111، مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه و نرخ کارمزد آن 4 درصد است. با توجه به این اطلاعات، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 818 هزار و 182 تومان و جمع کل اقساط 112 میلیون تومان خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی درباره وام 100 میلیونی ریاست جمهوری

تاکنون از این سامانه 12 هزار و 700 سهمیه وام قرض الحسنه به مردم استان سمنان تعلق گرفته است. در دیگر استان‌ها هم شرایط به همین منوال برقرار خواهد بود و در هر سفر ریاست جمهوری به افراد واجد شرایط این تسهیلات پرداخت خواهد شد. 111 قرار است خدمات متنوعی را به مردم ارائه دهد و کاربران از طریق آن امکان پیگیری درخواست‌های خود را هم داشته باشند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر