خبر خوب معاون پارلمانی رئیس‌جمهور؛ قانون رتبه‌بندی معلمان نتیجه داد

موضوع آموزش و پرورش بسیار مورد توجه دولت است و شخص رئیس‌جمهوری با اهتمام ویژه آنها را دنبال می‌کنند. نمونه آن نیز به سرانجام رسیدن قانون رتبه‌بندی معلمان بود که اجرایی شد.»
خبر خوب معاون پارلمانی رئیس‌جمهور؛ قانون رتبه‌بندی معلمان نتیجه داد
کد خبر : ۲۴۰۴

سیدمحمد حسینی درباره اولویت دولت بر موارد آموزشی، اظهار کرد: «موضوع آموزش و پرورش بسیار مورد توجه دولت است و شخص رئیس‌جمهوری در جلسات، بحث‌هایی که مطرح می‌شود را با اهتمام ویژه دنبال می‌کنند. نمونه آن نیز به سرانجام رسیدن قانون رتبه‌بندی معلمان بود که با موافقت دولت و تاکید برای تخصیص اعتبار لازم، اجرایی شد.»

وی افزود: «امروز که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم، رئیس‌جمهوری تاکیدشان بر این است که ما به گونه‌ای رفتار کنیم که مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود و خانواده‌های آن‌ها نگران نباشند. همه این مباحث را دولت دنبال می‌کند و کم توجهی از این جهت وجود ندارد.»

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: «در موضوع کاغذ به طور خاص نیاز بود که ارز اختصاص پیدا کند و کاغذ برای چاپ کتاب‌های درسی در اختیار قرار بگیرد که دولت پیگیر این موضوع هست تا تولید داخل در زمینه کاغذ تقویت شود.»

حسینی ادامه داد: «گسترش تربیت اسلامی نیاز به برخی تغییرات در کتب درسی دارد که به تدریج در حال انجام است. نیاز به تربیت کادر مناسب داریم که دانشگاه فرهنگیان در این زمینه مسئولیت ویژه‌ای دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. باید از حوزه‌های علمیه نیز کمک گرفته شود برای موضوعات معارفی و تربیتی؛ ارتباطی که از قدیم روحانیون با مدارس داشتند نیز باید تقویت شود تا انشاالله ما دانش‌آموزانی را تربیت کنیم که با تربیت اسلامی آشنا باشند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «برخی از موضوعات منفی مانند اجرای سند ٢٠٣٠ که در مدارس نیز متوقف شده است و تاکید بر سند تحول داریم که باید عملیاتی و اجرایی شود.»

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
پانا
مجله زندگی
ارسال نظر