خبر جدید از رتبه‌بندی معلمان | معوقات چگونه پرداخت می‌شود ؟

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان طبق پیگیری هایی که از چند اداره آموزش و پرورش داشتیم، همکاران امور اداری اعلام کردند که در نگارشی که ۲۹ آبان به مناطق ارسال شده بود، صدور احکام بازنشسته ها، انتقالی ها، ورودی های ۱۴۰۰ به بعد با خطا مواجه شده و امکان صدور حکم وجود نداشته است.
خبر جدید از رتبه‌بندی معلمان | معوقات چگونه پرداخت می‌شود ؟
کد خبر : ۷۳۴۳

در روز های اخیر فایل اسکریپت (script) نگارش قبلی جهت حل مشکل پیش آمده در نگارش به ادارات ارسال و روی سیستم ها نصب شده و کارگزینی ادارات منتظر اعلام وزارت و اداره کل ها هستند تا احکام را صادر کنند.

در صورت صدور احکام در حقوق آذر ماه اعمال و معوقات پرداخت می شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
معلم
ارسالی در
10تومن حکم زدن 6تومن رو کسر کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه این دزدی نیست شما بگید چیه؟؟؟؟!!! اون علی الحساب حق معلمان بود،نه وام بود نه صدقه که اومدید برداشت کردید!!!! اگه شما شرف داشتید از 6ماه دوم 1400 برداشت میکردید که عمدا بردید سمت دیون!!!!!!!!!!!!!!!!!! لعنت بشما روبه صفتان دزد رذل بی خاصیت حروم لقمه.یه مرد هم پیدا نمیشه که تو روی اینا بایسته و پا پس نکشه!!!!!!!! 38همت باید یه مبلغ شیرین برای جیب خودشون و الاغزادههای خارج نشین داشته باشه!!!! بطور میانگین فقط در همین مرحله بالای 1همت بالاکشیدن،شک نکنید شاید خیلی بیشتر از این باشه.