علت کم شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت خودروها چه بود ؟

کم شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت خودروها و ایجاد تقاضای بسیار زیاد از سوی مصرف‌کنندگان جهت جایگزینی آن با گازمایع و هم‌چنین افزایش چشمگیر قیمت نفت سفید باعث شده تا مصرف‌کنندگان مبادرت به فروش آن کرده و گازمایع را جایگزین آن کنند.
علت کم شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت خودروها چه بود ؟
کد خبر : ۹۱۶۲

بدنبال انتشار خبرگلایه مردم زابل از کمبود گاز مایع و تقاضا برای تسریع در گازرسانی، مدیرعامل شرکت پرسی ایران‌گاز، اعلام کرد، در بخشی از گزارش مذکور، معاون فرماندار زابل علت کمبود گاز مایع در منطقه و تبعات بعدی آن را ناشی از ضعف و فرسوده بودن ناوگان شرکت پرسی‌ایران‌گاز دانسته که این موضوع براساس مستندات و ادله کافی که قبلا به مبادی ذیربط ارسال شده، نادرست است.

در توضیحی که از شرکت پرسی گاز با امضای احمدرضا غلامی مدیرعامل این شرکت برای خبرگزاری ارسال شده، کمبود گاز در استان سیستان و بلوچستان را مربوط به دو عامل دانسته و یادآوری کرده است؛ کسر ۱۰۰ لیتر از سهمیه کارت سوخت خودروها و افزایش چشمگیر قیمت نفت سفید این دو عامل است.

وی در این توضیح عنوان کرد: کم شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت خودروها و ایجاد تقاضای بسیار زیاد از سوی مصرف‌کنندگان جهت جایگزینی آن با گازمایع و هم‌چنین افزایش چشمگیر قیمت نفت سفید باعث شده تا مصرف‌کنندگان مبادرت به فروش آن کرده و گازمایع را جایگزین آن کنند.

وی ادامه داد: شرکت پرسی‌ایران‌گاز، با برخورداری از ناوگان حمل ونقل جاده‌ای وریلی، مادامی که سهمیه گازمایع تخصیصی در مبادی پالایشگاهی تحویل شود، مشکلی در امر برداشت، حمل و توزیع نخواهد داشت.

 

مجله زندگی
ارسال نظر