چگونه از بانک توسعه تعاون وام 100 میلیون تومانی بگیریم؟

بانک توسعه تعاون به منظور تامین مالی مشتریان واجد شرایط خود، وام 100 میلیون تومانی در قالب طرح «کوثر» ارائه می‌دهد. مشتریان برای دریافت این وام باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.
چگونه از بانک توسعه تعاون وام 100 میلیون تومانی بگیریم؟
کد خبر : ۱۰۲۸

 بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود به شرط ایجاد خواب سپرده حداقل سه ماهه، وام 100 میلیون تومانی می‌پردازد. این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 24 ماه اعلام شده است. این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد صفر تا چهار درصد دارد. میزان این کارمزد برحسب ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متغیر است. متقاضیان این وام نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 24 ماهه، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 هزار تومان است. کل سود وام 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

نگاهی به اهداف و عملکرد بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های دولتی ایران و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در سال 1388 تاسیس شد. حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی به غیردولتی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و … از جمله اهداف این مجموعه محسوب می‌شود.

این بانک تاکنون جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید 1399، سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر