وام ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین در چه شرایطی پرداخت می‌شود ؟

بانک ایران زمین به تازگی طرح تسهیلاتی به نام «انتخاب پلاس» را معرفی کرده است. براساس این طرح به متقاضیان واجد شرایط، تا سقف 300 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین در چه شرایطی پرداخت می‌شود ؟
کد خبر : ۱۰۹۰۴

مشتریانی که مایل به دریافت وام 300 میلیونی بانک ایران زمین هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل 3 ماه از مدت زمان افتتاح سپرده مشتریان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. از ابتدای افتتاح حساب به سپرده مشتریان سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. سود وام 18 درصد بوده و ضمانت اصلی آن ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی مناسب است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان است. کل سود تسهیلات 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 390 میلیون و 498 هزار و 872 تومان خواهد بود.

وام 300 میلیونی انتخاب پلاس به چه منظور پرداخت می‌شود؟

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این مجموعه طرح انتخاب پلاس را به منظور رفع احتیاجات اصلی متقاضیان واجد شرایط مانند کمک هزینه ودیعه مسکن، تحصیل و تهیه جهیزیه تبیین کرده است. براساس همین گزارش، طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس از روز گذشته به مشتریان ارائه شد و این طرح تا یکسال ادامه خواهد داشت.

بانک ایران زمین علاوه بر این طرح تسهیلاتی، در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی و وام براساس عقود بانکی نیز به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی می‌کند. پرداخت تسهیلات براساس عقود مضاربه، مشارکت مدنی، فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، طرح سلامت و فرزندآوری از جمله دیگر خدمات این بانک است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر