وام ۲۰۰ میلیونی بانک کارآفرین با چه شرایطی پرداخت می‌شود ؟

افرادی که مشتری بانک کارآفرین هستند و در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه دارند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» درخواست بدهند.
وام ۲۰۰ میلیونی بانک کارآفرین با چه شرایطی پرداخت می‌شود ؟
کد خبر : ۱۱۷۳۴

بانک کارآفرین به افرادی که بتوانند میانگین سپرده مناسب ایجاد کنند تا سقف 200 میلیون تومان وام می‌پردازد. منتهی 22 درصد از مبلغ این تسهیلات تا زمان تسویه کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد. سود این وام 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. اشخاصی که قصد دریافت این وام را دارند باید ضامن رسمی و سند ملکی ارائه دهند. برای مبلغ تا سقف 60 میلیون تومان داشتن ضامن رسمی و برای بیشتر از این مبلغ سند ملکی لازم است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

نگاهی به دستاوردهای بانک کارآفرین

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که از زمان تاسیس تاکنون انواع خدمات بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این مجموعه در طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوری زیادی را کسب کند. نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار در سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم در پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی، تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران سال 1400، رتبه اولی کنفرانس هوش تجاری ایران در بخش رسانه‌های دیجیتال 1399 و … برخی از دستاوردهای بانک کارآفرین هستند.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر