متقاضیان دریافت وام بخوانند/ اعلام شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کارآفرین

افرادی که به تسهیلات فوری بدون افتتاح سپرده و میانگین حساب احتیاج دارند می‌توانند از وام 200 میلیونی طرح «صبا» بانک کارآفرین استفاده کنند.
متقاضیان دریافت وام بخوانند  اعلام شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک کارآفرین
کد خبر : ۱۳۴۴

 مشتریان واجد شرایط بانک کارآفرین در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه امکان دریافت وام 200 میلیونی را دارند. 22 درصد مبلغ وام تا زمان تسویه کامل اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد. مدت زمان بازپرداخت 60 ماه و میزان سود 24 درصد است. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که بتوانند یک سند ملکی را در بانک به رهن بگذارند. لازم به ذکر است سند ملکی که برای تضمین وام به بانک ارائه می‌شود نباید در رهن بانک یا جای دیگری باشد.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود وام 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

برخی دستاوردهای مهم بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1379 به حوزه بانک‌های کشور پیوست و از آن زمان به کلیه معاملات، عملیات و خدمات مجاز بانکی مشغول شد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود دستاوردها و افتخارات متعددی به دست آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار در سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بین 500 شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی و … اشاره کرد.

این مجموعه چند هفته گذشته در راستای شفافیت مالی با دریافت عنوان «گزارش مقبول» از حسابرس مستقل توانست بهترین رتبه کیفیت گزارش مالی را دریافت کند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر