دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک ملی با چه شرایطی امکان‌پذیر است؟

بانک ملی ایران برای تامین نقدینگی مورد نیاز مشتریان حقیقی که نزد این مجموعه سپرده دارند، در قالب طرحی به نام «تام» وام 5 میلیارد تومانی آنی اعطا می‌کند. مبلغ این وام برای صاحبان کسب و کار 5 میلیارد تومان است.
دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک ملی با چه شرایطی امکان‌پذیر است؟
کد خبر : ۱۳۷۸

 مشتریانی امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی طرح تام را دارند که دارای پروانه بهره برداری و جواز کسب و کار باشند. این مشتریان باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده مورد نیاز دریافت وام این طرح را افتتاح کنند. بانک ملی به سپرده وام گیرندگان طرح تام، سود بانکی می‌پردازد. مبلغ این وام برای پزشکان، مهندسان، وکلا، قضات، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدیران ارشد سازمان‌ها و همچنین اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دارای 200 نیروی کار، به 2 میلیارد تومان می‌رسد.

سایر مشاغل و افراد جامعه نیز امکان دریافت این وام را دارند. منتهی مبلغ این تسهیلات برای دیگر گروه‌های شغلی حداکثر 1 میلیارد تومان خواهد بود. نرخ سود این وام حداکثر 17 درصد و سقف مدت بازپرداخت آن 60 ماهه است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 124 میلیون و 262 هزار و 879 هزار تومان است. سود این وام نیز 2 میلیارد و 455 میلیون و 772 هزار و 730 تومان خواهد بود.

برخی دستاوردهای اولین بانک ایران

بانک ملی ایران به عنوان نخستین بانک ایرانی فعالیت خود را از سال 1307 آغاز کرد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود خدمات مالی و پولی متعددی را به مشتریانش ارائه داده است. هم اکنون بالغ بر 2 هزار و 657 شعبه فعال داخلی، 4 سابسیدری و 178 باجه از این بانک مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند.

این بانک تاکنون تندیس اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کارهای ایران، خط مشی سیستم مدیریت کیفیت آموزش و یادگیری، جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و … را به دست آورده است.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر