سپرده‌گذاران بخوانند/ کدام بانک سود بیشتری می‌دهد؟

سودهای پرداختی به سپرده‌های بانکی برای بانک‌های مختلف متفاوت است و گاهی به 20 درصد هم می‌رسد.
سپرده‌گذاران بخوانند/ کدام بانک سود بیشتری می‌دهد؟
کد خبر : ۱۵۹۸

 براساس اطلاعات موجود برخی بانک‌ها برای سپرده کف تعیین کرده‌اند و اگر مبلغ سپرده گذاری از مقدار مشخص شده بیشتر شود، میزان سود تا 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

 بانک آینده، بانک اقتصاد نوین، پارسیان و دی تحت شرایطی به برخی سپرده‌ها سود 20 درصدی پرداخت می‌کنند. سپرده‌های بانک آینده یکساله هستند و به آن‌ها سود 20 درصدی تعلق می‌گیرد. البته این بانک برای سپرده‌ها مبلغ کف تعیین کرده است. حداقل مبلغ سپرده گذاری در بانک آینده 10 میلیون تومان است و افراد بعد از یک ماه امکان برداشت آن را دارند.

بانک اقتصاد نوین به سپرده‌هایی که کمتر از 200 میلیون تومان باشند، 18 درصد سود می‌پردازد. اما در صورتی که مبلغ سپرده به بیشتر از 200 میلیون تومان برسد، میزان سود 20 درصد خواهد بود. بانک پارسیان نیز به سپرده‌هایی که کمتر از 1 میلیارد تومان باشند سود 18 درصد پرداخت می‌کند. اما سود سپرده‌های بالای یک میلیارد 20 درصد اعلام شده است و بعد از گذشت سه ماه افراد امکان برداشت از آن را دارند.

بانک دی به سپرده‌هایی که کمتر از 100 میلیون تومان باشند، سود 18 درصد پرداخت می‌کند. افراد بعد از سه ماه امکان برداشت از سپرده را بدون پرداخت جریمه خواهند داشت. اما در صورتی که فردی به سپرده گذاری مبلغی بیشتر از 100 میلیون تومان اقدام کند، به حساب وی سود 20 درصدی تعلق خواهد گرفت. افرادی که به حساب آن‌ها سود 20 درصدی تعلق می‌گیرد، بعد از یک ماه امکان دریافت بدون جریمه را خواهند داشت. سایر بانک‌ها به سپرده‌ها حداکثر تا 18 درصد سود می‌پردازند.

 

مجله زندگی
ارسال نظر