بانک سپه با چه شرایطی وام 1 میلیاردی اعطا می‌کند؟

مشتریان بانک سپه که به وام احتیاج دارند و در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت هستند، می‌توانند برای وام 1 میلیاردی طرح «نگین اعتماد» درخواست دهند.
بانک سپه با چه شرایطی وام 1 میلیاردی اعطا می‌کند؟
کد خبر : ۱۷۷۳

 افرادی که خواهان وام 1 میلیاردی طرح نگین اعتماد هستند باید حداقل 6 ماه از سپرده کوتاه مدت آن‌ها گذشته باشد. متقاضیانی که خواهان دریافت این وام با سپرده بلندمدت هستند باید یکسال از زمان سپرده گذاری‌شان سپری شود تا بتوانند این تسهیلات را درخواست دهند. افراد برای این تسهیلات نیازی به ضامن معتبر ندارد. ضمانت اصلی برای این وام، مسدودی سپرده است. البته به اصل سپرده در زمان مسدودی، سود 16 درصدی پرداخت می‌شود. حداکثر سود این سپرده 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود آن و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 25 میلیون و 393 هزار و 427 تومان است. کل سود وام 523 میلیون و 605 هزار و 646 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 1 میلیارد و 457 میلیون و 610 هزار تومان خواهد بود.

سرآمدی بانک سپه در ارائه تسهیلات بدون ضامن

بانک سپه از سال 1304 تاکنون در زمینه پولی و مالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک در تمامی نقاط کشور شعبه دارد و در عرصه جهانی نیز در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلستان به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این بانک در خصوص ارائه تسهیلات سرآمد دیگر مجموعه‌های بانکی است. براساس اطلاعات جدید روابط عمومی بانک سپه، این مجموعه در بین دیگر مجموعه‌های بانکی رتبه نخست پرداخت تسهیلات بدون ضامن را کسب کرده است. بخشنامه پرداخت وام بدون ضامن از دوازدهم تیرماه سال جاری به تمامی بانک‌های کشور ابلاغ و اجرایی شد.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر