پرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه چه شرایطی دارد؟

افرادی که برای تعمیر خانه خود کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک رفاه هستند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی تعمیرات مسکن درخواست بدهند. این وام در قالب عقد قرارداد جعاله به متقاضیان اعطا می‌شود.
پرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه  چه شرایطی دارد؟
کد خبر : ۱۸۰۱

 افرادی که خواهان تعمیر مسکن 200 میلیون تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اشخاصی که خواهان این وام هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمانت وام جعاله بانک رفاه برخلاف دیگر بانک‌ها به سند ملکی نیاز ندارد. متقاضیان این نوع تسهیلات باید سه ضامن رسمی معتبر به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 48 ماه و سود آن 18 درصد اعلام شده است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 875 هزار تومان است. کل سود وام 81 میلیون و 999 هزار و 996 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 282 میلیون و 59 هزار و 996 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک رفاه و برخی تسهیلات آن

آغاز به کار بانک رفاه کارگران به سال 1340 بازمی‌گردد. هم اکنون این بانک در زمینه انواع سپرده، تسهیلات ریالی، تعهدات ریالی و خدمات ارزی و همچنین انواع خدمات مجاز الکترونیکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. شرکت‌های صرافی رفاه، کارگزاری رفاه، ساختمانی توسعه رفاه پردیس، کارگزاری بیمه رفاه فرازان و … زیرمجموعه این بانک هستند.

این بانک وام‌هایی برای ساخت، تعمیر، ازدواج و … به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آمار روابط عمومی بانک رفاه، این مجموعه تنها در تیرماه سال جاری بالغ بر 838 میلیارد و 600 میلیون تومان وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر