خبر خوش برای فرهنگیان؛ جزئیات وام 100 میلیونی بانکی را اینجا بخوانید

اساتید دانشگاه‌ها، موسسات عالی آموزشی کشور اعم از دولتی، آزاد، پیام نور و حق التدریس و تمامی فرهنگیان آموزش و پرورش که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از وام 100 میلیونی طرح «همراه فرهیختگان» این مجموعه استفاده کنند.
خبر خوش برای فرهنگیان؛ جزئیات وام 100 میلیونی بانکی را اینجا بخوانید
کد خبر : ۲۰۴۳

فرهنگیانی امکان بهره گیری از وام 100 میلیونی همراه فرهیختگان را دارند که در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد و متقاضی آن نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشد. نرخ سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 48 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان است. کل سود وام 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 136 میلیون و 870 هزار تومان خواهد بود.

درباره دیگر وام بانک توسعه تعاون بدانید

بانک توسعه تعاون به منظور تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان به منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی موجود و توسعه آن‌ها در جهت حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و … کار خود را آغاز کرد. این بانک در قالب انواع طرح‌های تسهیلاتی به مشتریان حقیقی و حقوقی خود وام پرداخت می‌کند.

براساس اطلاعات ارائه شده از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از 3 هزار و 150 میلیارد تومان عبور کرد. بیشترین میزان تسهیلات پرداختی طرح اشتغال زایی مربوط به استان خراسان رضوی بود و بعد از آن استان فارس بیشترین تسهیلات در قالب این طرح را پرداخت کرد.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر