اعلام شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک گردشگری برای خرید کالا+جزییات

بانک گردشگری به منظور تامین نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالای بادوام، در قالب طرحی وام 100 میلیونی پرداخت می‌کند. مشتریان بانک گردشگری تنها یک بار امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.
اعلام شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک گردشگری برای خرید کالا+جزییات
کد خبر : ۲۶۷۰

هر فردی که در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشد، می‌تواند برای دریافت وام 100 میلیونی خرید کالای بادوام این مجموعه درخواست بدهد. این وام به ضامن کارمند احتیاج دارد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که سپرده مشتریان پس از دریافت تسهیلات مذکور تا پایان پرداخت اقساط به طور کامل مسدود خواهد شد. ضمنا 20 درصد مبلغ وام نزد بانک نیز مسدود می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 248 هزار و 624 تومان خواهد بود.

گذری بر دستاوردهای اخیر بانک گردشگری

بانک گردشگری به عنوان بانکی تخصصی در حوزه گردشگری از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در تمامی حوزه‌ها خدمات و محصولات مختلفی به مشتریان ارائه می‌دهد اما به طور اختصاصی روی بخش گردشگری فعالیت دارد.

این بانک خصوصی از سال گذشته تاکنون در راستای تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی ایران بیشتر از 6 هزار و 800 فقره تسهیلات در بخش‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری پرداخت کرده است. ضمنا صندوق سرمایه گذاری این مجموعه به لحاظ پرداخت سود در بین صندوق‌های سرمایه گذاری بانکی در ردیف پنج صندوق برتر کشور قرار دارد. براساس آخرین اطلاعات صندوق این بانک طی دو سال اخیر 20 تا 21 درصد سودآوری داشته است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر