اجاره سوئیت‌های کیش با قیمت‌های فضایی همزمان با جام‌جهانی فوتبال !

مالک سوییت ۹۰ متری در کیش الان شبی ۸۴۰ هزار تومان اجاره می‌گیرد. همزمان با شروع رقابت‌های جام‌جهانی این رقم به سه میلیون و ۲۰۰ می‌رسد.
اجاره سوئیت‌های کیش با قیمت‌های فضایی همزمان با جام‌جهانی فوتبال !
کد خبر : ۵۷۲۱

 اقامت در کیش و سایر شهرهای جنوبی، به‌عنوان پیشنهادی برای کاهش هزینه تماشاگران ایرانی جام‌جهانی قطر مطرح شده است. ارقام چندصد میلیونی تورهای قطر و هزینه‌های نجومی هتل‌های این کشور بخشی از دردسرهای تماشاگران ایرانی در کشور میزبان جام‌جهانی محسوب می‌شوند، اما همزمان با نزدیک شدن به شروع مسابقات، شاهد افزایش تعرفه هزینه اقامت در سوییت‌های کیش هستیم. برخی صاحبخانه‌ها، هزینه اقامت را از روز اول آذر و همزمان با شروع بازی‌های جام‌جهانی دو سه برابر ایام فعلی اعلام می‌کنند.

اجاره سوییت ۴۰ متری در کیش شبی ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است. این رقم مربوط به اجاره آن در آبان است و همزمان با اول آذر و استارت جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، هزینه اقامت به شبی ۶۳۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. ظرفیت سوییت دو نفر اعلام شده است و با اضافه شدن مهمان سوم، ۲۰۰ هزار تومان هم به هزینه نهایی اضافه می‌شود. میزبان درباره امکانات این سوییت به داشتن تخت دونفره و حمام اشاره کرده و طبق عکس‌ها، کولرگازی، تلویزیون، مبلمان، یخچال، اجاق گاز و ماکروویو و ... در سوییت دیده می‌شود. تقریبا چنین موردی را به اسم سوییت ۳۰ متری در کیش آگهی کرده‌اند که الان اجاره آن شبی ۵۵۰ هزار تومان تمام می‌شود، اما از روز اول تا ۳۰ آذر این رقم بین یک تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان متغیر خواهد بود. ظرفیت مهمان‌های این سوییت سه نفر اعلام شده و از نظر امکانات تقریبا فرقی با مورد قبلی ندارد.

سوییت دوبلکس و نوسازی را در یکی از پلتفرم‌های معروف به‌عنوان محبوب‌ترین گزینه از نظر مهمان‌ها معرفی کرده‌اند. هزینه اقامت در این سوییت الان شبی ۹۹۹ هزار تومان است و قرار است در طول برگزاری جام‌جهانی قطر افزایش نداشته باشد. در این سوییت یک اتاق خواب وجود دارد و حداکثر سه نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. طبقه پایین این سوییت شامل سالن پذیرایی، آشپزخانه، تراس و سرویس می‌شود در طبقه دوم اتاق خواب مستر قرار دارد. در یک آگهی دیگر اجاره سوییت ۹۰ متری را در کیش شبی ۸۴۰ هزار تومان اعلام کرده‌اند. همین رقم در دو هفته ابتدایی آذر به شبی سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و فعلا امکان رزرو آن در هفته‌های سوم و چهارم آذر وجود ندارد. در این سوییت دوتا اتاق خواب وجود دارد و حداکثر پنج نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند.

اجاره سوییت ۹۰ متری در کیش همزمان با برگزاری جام‌جهانی قطر شبی سه میلیون تومان است و درحال حاضر امکان رزور این اقامتگاه برای دو هفته پایانی آبان وجود ندارد. در این سوییت که دارای دو اتاق خواب است، حداکثر پنج نفر می‌توانند اقامت داشته باشند که البته با اضافه شدن هر مهمان دیگر، ۱۰۰ هزار تومان به هزینه نهایی اضافه می‌شود. شرط رزرو این سوییت، حداقل سه شب اقامت است و رزرو بیش از شش روز، شامل تخفیف ۱۰ درصدی می‌شود.

اجاره سوییت در کیش می‌تواند شبی شش، هفت میلیون تومان هزینه داشته باشد. این گزینه‌ها را باید گران‌ترین سوییت‌های کیش بدانیم که خب معمولا با امکانات خاصی مثل جکوزی تحویل مسافران داده می‌شوند. مثلا میزبان یکی از سوییت‌های دوبلکس و ۱۵۰ متری هزینه اقامت در آن را شبی هفت میلیون تومان درنظر گرفته است. ظرفیت این سوییت چهار نفر است و بابت مهمان پنجم باید ۵۰۰ هزار تومان دیگر به صاحبخانه پرداخت کرد. داشتن جکوزی را می‌توانیم مهمترین آپشن این سوییت گران‌قیمت بدانیم. از طرفی هزینه هفت میلیون تومانی اقامت در آن با شروع جام جهانی به هشت میلیون تومان می‌رسد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فرارو
مجله زندگی
ارسال نظر