درباره وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران چه می‌دانید ؟ + جزئیات

اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام برای کارکنان شرکت خود هستند، می‌توانند از وام قرض الحسنه 200 میلیونی طرح «مهریار ایران» بانک مهر ایران استفاده کنند.
درباره وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران چه می‌دانید ؟ + جزئیات
کد خبر : ۶۱۴۳

اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. شرکت‌‌ها و مجموعه‌هایی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن هم 18 ماه است. ضمانت اصلی این تسهیلات اعتبار شغلی است. طبق اعلام بانک مهر ایران، کارکنان شرکت برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 11 میلیون و 111 هزار و 111 تومان خواهد بود. مجموع رقم تسهیلات و سود نیز به 200 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

دیگر وام قرض الحسنه بانک مهر ایران

بانک مهر ایران یک مجموعه بانکی قرض الحسنه است که در راستای ترویج قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات بدون سود و با کارمزد اندک کار خود را آغاز کرد. اکنون این مجموعه علاوه بر ارائه تسهیلات قرض الحسنه، خدماتی مانند افتتاح سپرده، انواع طرح‌های مسئولیت اجتماعی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

با توجه به خدمات ارائه شده توسط این بانک مشکلات افراد زیادی در زمینه مسکن، فرزندآوری، کسب و کار و … کاهش پیدا کرده است. هم اکنون این بانک علاوه بر طرح مهریار ایران، در قالب اعتبار در حساب جاری، اندوخته بانوان مهر ایران، حمایتی فرد حقیقی، مهر آتیه نوین، اندوخته اجتماعی، 3 در یک، کالا کارت، اندوخته خانواده مهر ایران و … به واجدین شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر