وام ۲۰۰ میلیونی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد ؟ + جزئیات

مشتریان بانک سینا با افتتاح حساب جاری در یکی از شعب این مجموعه، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی طرح «اعتبار ویژه» را خواهند داشت.
وام ۲۰۰ میلیونی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد ؟ + جزئیات
کد خبر : ۷۱۵۳

به منظور دریافت وام 200 میلیونی طرح اعتبار ویژه بانک سینا باید حداقل میانگین حساب سه تا شش ماهه ایجاد شود. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد و علاوه بر آن اعتبارسنجی‌های لازم نیز صورت می‌گیرد. مشتریانی امکان درخواست این وام را دارند که خودشان و ضامن‌های معرفی شده آن‌ها به بانک بدهکار نبوده و چک برگشتی نداشته باشند. سود تسهیلات بین 10 تا 18 درصد است که براساس مدت زمان بازپرداخت و ماندگاری حساب مشتریان تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 85 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

برخی از اهداف و خدمات بانک سینا

بانک سینا در سال 1387 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تولیدی، تجاری و خدماتی و جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص تولید و تاسیس تاسیس شد.

این مجموعه تاکنون در قالب افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات ارزی و … به مشتریان خود خدمت رسانی کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده از روابط عمومی بانک سینا، این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تا پایان مهرماه 2 هزار و 343 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد اعطا کرد. همچنین تا پایان مهرماه 937 فقره تسهیلات قرض الحسنه به معرفی شدگان از طرف بهزیستی پرداخت.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر