ماجرای وام یک میلیارد تومانی بانک صادرات چیست ؟ + جزئیات

پذیرندگان پایانه فروش که بین سه ماه تا 12 ماه در یکی از شعب بانک صادرات میانگین حساب دارند، می‌توانند از طریق طرح «صبای سپهر» وام 1 میلیارد تومانی دریافت کنند.
ماجرای وام یک میلیارد تومانی بانک صادرات چیست ؟ + جزئیات
کد خبر : ۹۷۱۹

متقاضیان دریافت وام 1 میلیارد تومانی طرح صبای سپهر بانک صادرات، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی یا قرض الحسنه داشته باشند. اگر سپرده کوتاه مدت عادی باشد، نرخ سود 10 درصدی به اصل سپرده تعلق خواهد گرفت، اما به سپرده قرض الحسنه سودی پرداخت نخواهد شد. ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 36 ماه می‌رسد. نرخ سود تسهیلات مذکور با توجه به مدت زمان بازپرداخت، خواب سپرده و ضریب برابری تسهیلات بین 0.5 تا 18 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 36 میلیون و 152 هزار و 396 تومان است. کل سود تسهیلات 301 میلیون و 486 هزار و 239 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 1 میلیارد و 301 میلیون و 539 هزار و 239 تومان خواهد بود.

درباره بانک صادرات و دستاوردهای آن

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی، به صورت سهامی عام، از سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از ایجاد این مجموعه ارائه خدمات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای هر چند کوچک و ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در تمامی فعالیت‌های اقتصادی بود.

این بانک اکنون انواع خدمات و تسهیلات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بانک صادرات طی سال‌های فعالیت خود توانسته گواهی استاندارد بین المللی نوآوری و فناوری مدرن بانکی از کشور آلمان، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و … به دست آورد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر