نماینده مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش: اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان انجام شود

نماینده مردم در مجلس گفت:هرچه سریعتر تکلیف جاماندگان قبل از سال ۹۰،مربیان پیش دبستانی و مربیان قرآنی را مشخص کنید،این زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت با سابقه ای بیش از ۱۰ الی ۱۲ سال به امید جذب در آموزش و پرورش سختی های راه دور و حقوق بسیار ناچیز را تحمل نموده اند،امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۱ همه این عزیزان جذب آموزش و پرورش شوند.
نماینده مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش: اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان انجام شود
کد خبر : ۱۰۷۸۴
نماینده مردم در مجلس ادامه داد: شهرستان‌های هشترود و چاراویماق که غیر از دامداری و کشاورزی شغل دیگری ندارند؛ تنها درآمدشان از این طریق است؛ چندین سال است که بر اثر خشکسالی درآمد مردم به حداقل رسیده است و در بسیاری از موارد منجر به ضرر و زیان شده است و نتیجه آن را در مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ شاهد هستیم.
وی بیان کرد: از دولتمردان درخواست دارم از این مهاجرت بی‌رویه به استعمال وام‌های کشاورزی و بخشودگی آنها اقدام نمایند؛ چرا که کشاورزان توان پرداخت سود و اقساط وام ها خود را ندارند. تسهیلات ارزان قیمت برای جبران بخشی از ضرر و زیان خود و همچنین خرید ادوات کشاورزی خود به ویژه تراکتور و کمباین کمک نمایند.
امینی گفت: بالا بردن قیمت خرید تضمینی گندم در راستای حمایت و تشویق گندم کاران زحمتکش و جلوگیری از ضرر و زیان انها ضروری است،چرا که در حال حاضر قیمت تمام شده گندم برای کشاورزان برای هر کیلو ۱۴ هزار تومان است، ساماندهی بازار دام، دامداری‌های کوچک به دلیل گرانی نهاده‌های دامی روز به روز رو به تعطیلی آورده است و حتی رو به نابودی است .
نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: سفره بازنشستگان عزیز این سرمایه های اجتماعی جامعه اسلامی ما و سایه های رافت، مهربانی و دلخوشی خانواده ها روبروز کوچکتر شده و در بسیاری از خانواده ها جمع آوری شده است و همچنین مردمان ضعیف و کم درآمد که کمر آنها زیر بار سنگین گرانی های افسار گسیخته خم شده است،دولت مردمی باید هر چه سریعتر برای رفع دغدغه و نگرانی برای این عزیزان،دائمی نمودن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نماید که از ضروری ترین مسائل و مشکلات کنونی جامعه است.
عضو کمیسیون اجتماعی خطاب به مدیران اجرایی و دولتمردان یادآور شد: حرفی از کنترل گرانی و تنظیم بازار نزنید،چرا که حرفهای بی عمل نتیجه عکس دارد و روزبروز موجب گرانی های سرسام آور می شود،اگر نیت شما کنترل بازار است،لطفا بی سرو صدا و برای رضای خدا عمل کنید، نه برای فریب خلق الله،مردم این مسئله را خوب می‌سنجند، دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
امینی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هرچه سریعتر تکلیف جاماندگان قبل از سال ۹۰،مربیان پیش دبستانی و مربیان قرآنی را مشخص کنید،این زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت با سابقه ای بیش از ۱۰ الی ۱۲ سال به امید جذب در آموزش و پرورش سختی های راه دور و حقوق بسیار ناچیز را تحمل نموده اند،امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۱ همه این عزیزان جذب آموزش و پرورش شوند،اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت آنان انجام شود.
نماینده مردم هشترود ادامه داد:ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر راه و شهرسازی ،از ایشان میخواهم دستورات لازم برای اتمام پروژه جاده میاندوآب _میانه که یک پروژه تقریبا ۳۰ ساله است را صادر نمایند،چرا که با اتمام این جاده شهرستان کم برخوردار چاراویماق از بن بست در می آید و حدود ۴۰ روستای این شهر ستان از راه آسفالت بهره‌مند می شوند،لازم به ذکر است این جاده از مهم ترین مطالبات مردم عزیز و قدر شناس چار اویماق در سفر رییس جمهور محترم به استان بوده است./
مجله زندگی
ارسال نظر