به املاکی‌ها گوش ندهید و این سوئیت‌ها را در تهران اجاره نکنید!

در سفر به تهران اگر می‌خواهید کسی غذایتان را آماده کند، اتاق تمیز با ملحفه تعویض شده را تحویل بدهد و شما فقط برای استراحت به آنجا بروید، بهتر است که هتل اجاره کنید. اگر هم قرار است فضایی مستقل و وسیع داشته باشید، همراه خانواده بروید یا جمعیت زیاد است و دوست ندارید در اتاق‌های متفاوت و جدا بمانید بهترین کار اجاره سوئیت و آپارتمان مبله است تا در فضایی شبیه خانه خودتان با تمام امکانات مانند مبل راحتی، تلویزیون، وسایل کامل آشپزخانه، تختخواب و ... چند روزی را در سفر اقامت راحت و مطمئنی داشته باشید.
به املاکی‌ها گوش ندهید و این سوئیت‌ها را در تهران اجاره نکنید!
کد خبر : ۱۰۸۰۱

البته اجاره سوئیت مبله در تهران کار راحتی نیست. این‌جور وقت‌ها متأسفانه برخی از املاکی‌ها مسافران را به اشتباه انداخته و به‌خاطر عدم آگاهی مسافران سوئیت‌های نامناسبی را پیشنهاد می‌دهند که ما در این مقاله قرار است نقشه‌شان را نقش‌برآب کنیم. به همین خاطر چند دقیقه از وقتتان را به ما بدهید تا بدانید در سفر به تهران باید سراغ چه آپارتمان‌هایی بروید و این سوئیت‌های مبله را از کجا پیدا کنید.

خانه مناسب را آنلاین رزرو کنید!

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران برای اقامت از یک روز تا یک هفته برای هر نوع سفری از کاری تا تفریحی و خانوادگی بهتر است که اصلاً سراغ املاکی‌ها نروید، یعنی به جای اینکه وقتتان را بگذارید و در سفر از بازدید این خانه به بازدید خانه بعدی بروید و در ترافیک بمانید، چند روز قبل از سفر خانه موردنظرتان را آنلاین پیدا کرده، هزینه را پرداخت و رزرو را قطعی کنید.

شما به‌راحتی و با چند کلیک می‌توانید از طریق سایت‌هایی مانند جاجو، میهمان شو، جاباما، اقامت 24، شب، هومسا و ... خانه موردنظرتان را در هر منطقه از تهران و با هر بودجه‌ای که دارید، پیدا کرده و رزرو کنید. در صفحه هر خانه هم نام مالک آمده و هم می‌توانید نظر مهمانان قبلی را بخوانید تا درباره رزرو مطمئن‌تر شوید. در ضمن می‌توانید تمام امکانات خانه مانند مدل سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، مدل سیستم تهویه هوا مثلاً اسپیلت یا پکیج یا کولر آبی و ...، تعداد اتاق‌خواب، پارکینگ یا تراس و ... را چک کرده و با سایر خانه‌ها مقایسه کنید.

در ضمن خیالتان هم راحت باشد، تمام عکس‌ها واقعی است و توسط سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم راستی‌آزمایی شده و تأییدیه دارد. در صورتی که یکی از خانه‌ها مناسبتان بود، با پرداخت آنلاین، رزرو را قطعی کرده و کد رهگیری دریافت کنید تا از دست اجاره حضوری خانه، گشتن از این املاک به آن املاک راحت شده و بعد از رسیدن به تهران مستقیم سراغ خانه موردنظرتان بروید.

سراغ خانه پارکینگ دار بروید!

اگر با ماشین شخصی به تهران سفر می‌کنید، بهترین کار این است که حتماً خانه پارکینگ دار رزرو کنید. علاوه بر مسئله امنیت که باید حواستان به آن باشد، پیداکردن جای پارک در خیابان‌های تهران اصلاً راحت نیست. از طرف دیگر اگر در مرکز شهر یا نزدیک به اداره‌ها خانه اجاره کنید، تقریباً شانس پیدا کردن جای پارک صفر است و با توجه به اینکه هر خانواده چند ماشین دارد، بهتر است که خانه پارکینگ دار بگیرید و از همان اول خیال خودتان را راحت کنید. به این ترتیب هم امنیت دارد و هم برای پارک کردن در پارکینگ‌های عمومی هزینه نمی‌دهید.

در حاشیه شهر خانه اجاره نکنید!

شاید بعضی از املاکی‌ها برای کاهش هزینه‌های اجاره منزل در تهران برای سفر، رزرو خانه در مناطق دورتر از مرکز شهر یا حتی حاشیه را پیشنهاد دهند. درست است که هزینه اجاره آپارتمان مبله در این مناطق ارزان‌تر است و شاید به نفعتان باشد؛ اما اصلاً کار درستی نیست؛ زیرا در درجه اول امنیت در این مناطق چه بخواهید و چه نخواهید پایین است.

علاوه بر این شما اگر برای کار یا تفریح یا هر هدف دیگری به تهران سفر کرده باشید، قرار نیست در خانه بمانید و می‌خواهید گشت‌وگذار کنید، پس با رزرو خانه در حاشیه شهر باید هزینه زیادی برای رفت‌وآمد بپردازید. مثلاً اگر سوار تاکسی شوید، مسئله ترافیک مطرح است و اگر بخواهید از مترو یا بی‌آرتی استفاده کنید، هم باید مسیرها را یاد بگیرید و هم گاهی در ازدحام جمعیت بمانید. به همین خاطر بهترین کار این است که یا مرکز شهر خانه بگیرید که به دیدنی‌ها، جاذبه‌های شهر، مراکز تجاری و ... نزدیک باشد و یا اینکه نزدیک به جایی که به‌خاطرش سفر کردید (مخصوص سفرهای کاری) آپارتمان مبله رزرو کنید.

ییی

به دسترسی و موقعیت خانه توجه کنید!

به‌عنوان آخرین نکته مهم در رزرو آپارتمان مبله در تهران هم یادتان باشد که دسترسی و موقعیت خانه مهم است. در نتیجه حتی اگر به پلتفرم‌های آنلاین اطمینان نداشتید و خواستید، حضوری خانه بگیرید؛ حتماً آپارتمانی را انتخاب کنید که به میوه‌فروشی، سوپرمارکت، داروخانه و درمانگاه یا کلینیک نزدیک باشد تا اگر هر مشکلی پیش آمد سریعاً کارتان انجام شده و از همه مهم‌تر برای چند خرید ساده معطل نشوید.

به‌عنوان نکته دوم یادتان باشد که اگر بدون ماشین سفر کردید؛ بهتر است که خانه شما به وسایل حمل‌ونقل عمومی نزدیک باشد تا بتوانید با خیال راحت در شهر رفت‌وآمد کنید. نقشه مترو و بی‌آرتی تهران را هم می‌توانید به‌صورت اینترنتی از گوگل دانلود کنید. در ضمن بهتر است خانه دسترسی راحتی به اتوبان‌های اصلی داشته باشد تا برای رفتن به راه‌آهن؛ فرودگاه یا ترمینال دچار مشکل و معطلی نشوید. امیدواریم سفر خوبی را به تهران تجربه کرده و اقامت راحتی داشته باشید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر