اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس/ رقم هزار میلیارد تومان روزانه برای آموزش هزینه می‌کنیم + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت:دیروز که اعلام کردیم مدارس باز شود، اگر شاخص‌های جهانی کیفیت هوا را ببینیم کمتر از ۳۰۰ تعطیل نمی‌کنند، اما در کشور ما این میزان عدد ۱۵۰ است همچنین برای باران و برف هم مدارس تعطیل می‌شود.
اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس/ رقم هزار میلیارد تومان روزانه برای آموزش هزینه می‌کنیم + فیلم
کد خبر : ۱۱۹۴۸

یوسف نوری در همایش بانوی فرزانه (گرامیداشت روز زن و مادر) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: دیروز که اعلام کردیم مدارس باز شود، اگر شاخص‌های جهانی کیفیت هوا را ببینیم کمتر از ۳۰۰ تعطیل نمی‌کنند، اما در کشور ما این میزان عدد ۱۵۰ است همچنین برای باران و برف هم مدارس تعطیل می‌شود. رئیس جمهور هم به موضوع بازگشایی مدارس توجه دارد و می‌خواهیم پیشنهاد دهیم که شاخص‌ها برای تعطیلی مدارس را تعلیق کنند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: ارزش افزوده کار معلمان و دانش‌آموزان بسیار موثر است و هر زمان جان فرزندان به خطر بیافتد ما خود برای تعطیلی پیش‌قدم می‌شویم. مدارس هم که در دوران کرونا بسته بودند و اعلام شد که می‌خواهد باز شود، القا کردند که نباید باز شود در صورتی که خودشان مدارس را باز کرده بودند.
نوری خاطرنشان کرد: نباید براساس جو رسانه‌ای خارج از کشور مدارس تعطیل شود، رقم هزار میلیارد تومان روزانه برای آموزش موثر هزینه می‌کنیم که ارزش افزوده این آموزش بسیار بیشتر از این رقم است.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: جامعه باید در معرض آموزش و پرورش موثر باشد، مدارس برای تعطیلی در مناطق خاص و محدود در صورت وجود احتمال خطر برای دانش‌آموزان تعطیل شود. در چرخش جدید برای بخش زنان ارتباط با مجموعه زنان و دختران، خانواده و همچنین تعامل با خارج از کشور و تشکیل گروه‌های مردمی باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه زنان توانمندی‌های بسیاری دارند که می‌توان آن‌ها را بکار گرفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر