محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی تا روزسه‌شنبه آینده اعلام شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران- شمال را از فردا تا روزسه‌شنبه ۱۸ مرداد اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی تا روزسه‌شنبه آینده اعلام شد
کد خبر : ۱۵۰۱

 بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از فردا (پنجشنبه ۱۳ مرداد) تا روز سه‌شنبه (۱۸ مرداد) تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه تا ساعت ۶ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر