نحوه خروج از کشور مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات

کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند می‌بایست در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha. epolice. ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.
نحوه خروج از کشور مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات
کد خبر : ۲۰۸۵

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری اظهار کرد: کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند می‌بایست در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha. epolice. ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

وی بیان کرد: مشمولان متولد فروردین تا شهریورماه ۱۳۸۳که در سال جاری وارد سن مشمولیت شده‌اند و بدون دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، برای زیارت عتبات عالیات و حضور در پیاده روی اربعین حسینی به مرز کشور عراق مراجعه کرده‌اند، با مساعدت سازمان وظیفه عمومی وهماهنگی با پلیس گذرنامه، این دسته از زائران می‌توانند با ارائه شناسنامه خود مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا در ادامه تاکید داشت: سربازان حین خدمت بدون نیاز به مراجعه به معاونت‌های وظیفه عمومی می‌توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال سازمان در سروش به نشانی khabaresarbazi@ ازآخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر