توضیح فراجای آذربایجان شرقی در مورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی درمورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز گفت: این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود وادار کند که مردم توجهی نکردند.
توضیح فراجای آذربایجان شرقی در مورد حواشی ویدیوی بازداشت یک دختر در تبریز
کد خبر : ۳۶۱۲

رسانه‌های ضدانقلاب روز گذشته با پخش فیلمی که مربوبط به ۳۱ شهریور ماه و دستگیری یک زن که لیدر اغتشاشگران بود، سعی کردند مردم را با خود همراه کنند.

این رسانه‌ها، فرد دستگیر شده را دختر تبریزی خوانند که به دلیل عدم رعایت حجاب روز جمعه ۲۲ مهر دستگیر شده است. نکته جالب اما اعتراف یکی از این رسانه‌ها بر مشخص نبودن تاریخ دقیق این فیلم است.

در همین راستا هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی گفت: زمان دقیق این فیلم مربوط به روز ۳۱ شهریور ماه است و این زن یکی از لیدرهای اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود و همانطور که در فیلم مشخص است توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود.

به گفته وی این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صداهای بی مورد تلاش داشت مردم را تحریک و به حمایت از خود وادار کند که مردم توجهی نکردند.

شعفی انتشار این فیلم در فضای مجازی و توسط رسانه های معاند را نشانه ای دیگر از شکست دشمنان اسلام و انقلاب ارزیابی و اضافه کرد: این امر ناشی از ناکامی رسانه‌های معاند برای تحریک افکار عمومی در تبریز می باشد.

 

منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر