در کرج پلیس هنوز صبوری می کند

مجتبی عبداله گفت: اغتشاشگران از رفتار پلیس سو استفاده کردند و نسبت به مجروح کردن تعدادی از عزیزان پلیس با چاقو و قمه اقدام کردند و حتی یکی بسیجی عزیزمان را با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت می رسانند.
در کرج پلیس هنوز صبوری می کند
کد خبر : ۵۲۳۹

 استاندار البرز با اشاره به اغتشاشات امروز در شهر کرج و با بیان اینکه صبر پلیس حدی دارد و از این به بعد به‌طور قاطع با اوباش و اغتشاشگران برخورد می‌شود گفت: نیروهای امنیتی اغتشاشگران را که با چاقو، قمه و حتی سلاح حضور داشتند را دستگیر کردند.

مجتبی عبداله به اتفاقات امروز در کرج اشاره کرد و اظهار داشت: در مراسم چهلم یکی از متوفی های حوادث اخیر که عزیزان  نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت خانواده ها حضور داشتند متاسفانه تعدادی، اراذل و اوباش و اغتشاشگر با داشتن چاقو، قمه و غداره و بسیار خشن  که هدفشان ایجاد ناامنی بود و به طور کامل سازماندهی شده بودند با حمله به خودروهای مردم و ایجاد رعب و وحشت و همچنین درگیر شدن با ماموران نیروی انتظامی شد.

وی افزود: اغتشاشگران از رفتار پلیس سو استفاده کردند و نسبت به مجروح کردن تعدادی از عزیزان  پلیس با چاقو و قمه اقدام کردند و حتی یکی بسیجی عزیزمان را با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت می رسانند.

عبدالهی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت امنیت در استان البرز طبیعی است و مشکلی نداریم افزود: پس از این حادثه بلافاصله با حضور نیروهای انتظامی، پلیس و عزیزان بسیجی، نسبت به جمع آوری و دستگیری اغتشاشگران که با چاقو، قمه و حتی سلاح حضور داشتند اقدام شد و هم اکنون هیچ مشکلی نداریم.

وی گفت: اعتقاد داریم صبر پلیس عزیز و  خویشتن داری فراجا حد و اندازه دارد و به طور قطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش که در حال حاضر هدفشان امنیت کشور است از این پس  برخورد قاطع می شود و  هیچ رافتی با آنان صورت نمی‌گیرد.

 استاندار البرز همچنین از مردمی که ساعتی در مسیر کرج به قزوین معطل شدند عذرخواهی کرد.

 

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر