پرداخت معوقات رتبه بندی با حقوق آبان ماه

معوقات رتبه بندی معلمان قرار است با حقوق آبان ماه پرداخت شود.
پرداخت معوقات رتبه بندی با حقوق آبان ماه
کد خبر : ۶۱۸۶

رتبه بندی آغاز شد، رتبه بندی معلمان ، با توجه به صدور احکام رتبه یک، معوقات رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا آبان ۱۴۰۱ به مدت ۱۳ ماه ( بعلاوه حقوق آبان ) پس از کسر مبالغ پرداختی بابت علی الحساب قبلی و سایر کسورات (از جمله، سهم صندوق بازنشستگی ، مقرری ماه اول و مالیات حقوق ) با حقوق آبان ماه پرداخت خواهد شد.

 فعلا به صورت موقت رتبه یک ( آموزشیار معلم ) برای همه مشمولان رتبه بندی صادر و پس از ارزیابی مستندات توسط ارزیابان و تایید در هیأت های ممیزه، رتبه نهایی مشخص و در سامانه رتبه بندی درج شده و مطابق با آن رتبه ، احکام نهایی صادر خواهد شد

 

پس از صدور احکام نهایی ، مجددا مابه التفاوت از ۳۱ شهریور محاسبه و پرداخت خواهد شد.

به عنوان مثال فردی که مشمول رتبه ۳ گردد ، حکم نهایی رتبه ۳ برای ایشان صادر شده و مابه التفاوت رتبه۱ تا ۳ ، از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد برای ایشان محاسبه و واریز خواهد شد

پرداختی مهر ۱۴۰۰ مشمول مقرری ماه اول گردیده و در زمان تعیین رتبه نهایی ، مبلغ قبلی معاف از مقرری و به میزان مابه التفات رتبه یک تا رتبه نهایی کسب شده، مشمول مقرری ماه اول خواهد شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
حادثه 24
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
رتبه بندی بازنشستگان 1401که مشمول رتبه بندی هستند نه تنها واریز نشده بلکه به ناحیه مراجعه کردیم گفتند معلوم نیست کی برای شما رتبه زده بشه. پس چرا میگویید به همه معلمان و مشمولان؟
ناشناس
ارسالی در
کدام حقوق
هنوز که ندادن