آزمون استخدامی جذب نیروی خرید خدمات در آموزش و پرورش

از طریق این آزمون ۶۶ نفر نیروی خرید خدمات جذب آموزش و پرورش می‌شوند. متقاضیان باید با پرداخت هزینه ۶۰ هزار تومانی در این آزمون شرکت و پس از قبولی و کسب حد نصاب لازم آزمون که در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود، دعوت به مصاحبه و ادامه روند کار را داشته باشند.
آزمون استخدامی جذب نیروی خرید خدمات در آموزش و پرورش
کد خبر : ۶۳۹۸

برای جبران کمبود نیرو، آموزش و پرورش خراسان جنوبی این بار از طریق آزمون نیروی خرید خدمات جذب می‌کند.

آموزش و پرورش خراسان جنوبی همواره با چالش کمبود نیرو دست و پنجه نرم می‌کند و هر چند طی سال‌های گذشته با به‌کارگیری نیروهای بازنشسته، استمرار خدمت نیروها با سابقه کار بیش از ۳۰ سال، جذب سرباز معلم، مربی مهدها، به‌کارگیری و استخدام نیروهای نهضتی، جذب نیروی حق‌التدریس، جذب نیرو از طریق آزمون ماده ۲۸ و به‌کارگیری دانشجو معلم‌ها و به تازگی با به‌کارگیری نیروی خرید خدمات سعی در رفع این کمبودها دارد.

طی سال گذشته بیش از ۱۳۰ نفر نیرو از طریق خرید خدمات با همکاری مؤسسات غیر دولتی که البته با مباحثی همراه بود انجام شد و امسال برای کمتر شدن حواشی گویا از طریق آزمون طی روزهای آینده نیروی خرید خدمات برای این نهاد جذب می‌شود.

بنا به اخبار منتشر شده در سایت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی متقاضیان باید با پرداخت هزینه ۶۰ هزار تومانی در این آزمون شرکت و پس از قبولی و کسب حد نصاب لازم آزمون که در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود دعوت به مصاحبه و ادامه روند کار را داشته باشند.

از طریق این آزمون ۶۶ نفر نیروی خرید خدمات جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر