خبر خوش برای معلمان : اضافه شدن 13 میلیار به بودجه رتبه بندی

نماینده مردم همدان گفت: ۱۳ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اضافه شده و ۸ هزار میلیارد تومان نیز به مدرسه‌سازی و ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات و تغذیه رایگان در مدارس کمتربرخوردار اختصاص داده شده است.
خبر خوش برای معلمان  : اضافه شدن 13 میلیار به بودجه رتبه بندی
کد خبر : ۶۸۳۳

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک شده است.

ظهر امروز  آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی(طرح شهید سلیمانی) با حضور نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان، معاونین آموزش متوسطه و تربیت بدنی استان و جمعی از مسئولین در آموزشگاه شهید مطهری منطقه قهاوند برگزار شد.

برای احداث این زمین ورزشی اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۱۶۰ میلیون تومان آن از اعتبارات طرح شهید سلیمانی و ۱۹۰ میلیون تومان آن از منابع خیری این منطقه تامین شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز بسیج به یک شجره طیبه تبدیل شده که در تمام لحظات به کشور و دنیا ثمره می‌دهد، اگر امروز جمهوری اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است، به دلیل وجود تفکر بسیجی است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی در منطقه برخوردار است و  ایران اسلامی ما امروز یکی از کشورهای توانمند به شمار می‌آید گفت: همه ملت ایران پای انقلاب هستند،  جوانان کشور ما اگر نقدی هم داشته باشند، فرزندان این مرز و بوم و انقلاب هستند و در مقابل دشمنان این مرز و بوم خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات، اقدامات سازندگی با قدرت در حال انجام است گفت: در بودجه سال جاری ۳۰ هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک شده است، ۱۳ هزار میلیارد تومان به رتبه‌بندی معلمان اضافه شده و ۸ هزار میلیارد تومان نیز به مدرسه‌سازی و ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات و تغذیه رایگان در مدارس کمتربرخوردار اختصاص داده شده است.

 

مجله زندگی
ارسال نظر