خبر مهم | رتبه بندی بندی معلمان بازبینی خواهد شد؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: هر سال قانون رتبه بندی را بررسی و اجرای آن را رصد می‌کنیم و اشکالات آن برطرف خواهد شد.
خبر مهم | رتبه بندی بندی معلمان بازبینی خواهد شد؟
کد خبر : ۷۲۸۳

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قانون رتبه بندی معلمان هر سال اصلاح می‌شود، گفت: قبول داریم که بسیاری از شاخص‌های رتبه بندی کیفی و قابل سنجش نیست.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در پاسخ به این سوال که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به شاخص‌های متعدد کیفی در آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان معترض هستند؛ گفت: ما این موضوع را رد نمی‌کنیم و قبول داریم که بسیاری از شاخص‌های رتبه بندی کیفی و قابل سنجش نیست. اما این تنها آئین نامه‌ای است که هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هم سازمان امور استخدامی و هم خبرگان و کارشناسان آموزش و پرورش آن را تأیید کرده‌اند. وزیر آموزش و پرورش افزود: هر سال این آئین‌نامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در آئین نامه هم این موضوع دیده شده که یک بازنگری در شاخص‌ها انجام شود. هر سال قانون رتبه بندی را بررسی و اجرای آن را رصد می‌کنیم و اشکالات آن برطرف خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جلال
ارسالی در
چرا بعضی از سازمان ها و شرکتهای دولتی بیست سال بازنشست میشن وکلی هم هرماه اضافه کار میکیرند.بعد گیردادن که فرهنگیان سه ناه تعطیل دارند.بزار فرهنگیان بیست سال بازنشت بشن وهرماه اندازه حقوقشان اضافه کاری بدن.بعد حساب کنید کی تعطیلی زیاد داره وکی حقوق زیاد میکیره.معلمی که هرروز باید یک ساعت تو حاده های خطرناک رانندگی کنه وتازه برسه سرکار.ویا اول هفته میره اخرهفته از روستاه برمیگرده.نه نهارتو سلف سرویس هرروز داره نه حق لباس ومرخصی واضافه کارو بن خریدو...فقط با عشق داریم به فرزندان این خاک علم اموزی میکنیم.کمی تفکر ووجدان چیز خوبی است.