اعلام جزییات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان

سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.
اعلام جزییات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان
کد خبر : ۷۵۰۷

سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت. قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی از اول آذرماه با بیمه آتیه سازان منعقد شد و براساس آن حق بیمه از ۹۱ هزار تومان به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافت و بر همین اساس اعمال جراحی به سقف ۷۵ میلیون تومان رسید در حالی که سال گذشته این میزان ۴۵ میلیون تومان بود.

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تهران از رایزنی برای پرداخت نیمی از حق بیمه تکمیلی توسط تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم از سوی کانون‌ها درحال انجام است و امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد سهم حق بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت کند. سال گذشته از ۹۱ هزار تومان حق بیمه ۴۵ هزار تومان را سازمان تقبل کرد، اما حال به دلیل افزایش هزینه‌های درمان سهم پرداختی بیمه شدگان به بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافته و به همین دلیل امسال نیز از مسئولان می‌خواهیم که ۵۰ درصد حق بیمه را پرداخت کنند.

دهقان کیا گفت: در بیمه تکمیلی امسال سقف اعمال جراحی سرطان، مغز و اعصاب، نخاع، قلب، پیوند کلیه، ریه، مغز استخوان، دیالیز، خدمات بیماری کرونا، کلیه آزمایشات مرتبط با بیماران خاص و صعب العلاج و … به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
چرا پرداخت پول از طرف بیمه گر بد عهد اتیه سازان چهار ماهه شده و چرا کسی پاسخگوی این وضع نیست.چرا دوباره با این بیمه گر دروغگو و بدعهد قرارداد منعقد و تمدید شد. چرا بازنشسته باید اینقدر مورد بی لطفی مسولان رانتی در کشور بشود و مقامات نظارتی هم سکوت کنند؟؟؟؟
ناشناس
ارسالی در
یعنی پس ما هیچی ۱۰ سال بیمه ریخیم ۱۹۰۰ خدا ازحق ما نمیگزره چرا هیچ خبری از اضافعه شدن من نیست