زمان تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا ۵ رتبه بندی معلمان

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت:در ادامه مسیر هیئت‌های ممیزه و ارزیابان برای تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا ۵ معلمان اقدام خواهند کرد و بعد از آنکه رتبه‌های رتبه بندی معلمان به صورت دقیق تعیین شد، معوقات واریز می‌شود.
زمان تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا ۵ رتبه بندی معلمان
کد خبر : ۷۹۳۴

 بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان رتبه یک یعنی آموزشیار معلم تاکنون برای ۸۰ درصد معلمان صادر و تا پایان آذرماه نیز برای ۲۰ درصد بقیه صادر خواهد شد و معوقات ۸ ماهه آنها پرداخت می‌شود.
  مصطفی بابایی سارویی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: باید توجه داشت که هدف اصلی رتبه‌بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت و کیفیت آموزش است و با همین رویکرد اجرای رتبه‌بندی در سند تحول بنیادین مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای رتبه‌بندی معلمان در 11 ماه اخیر به نقاط خوبی رسیده است و در ماه‌های گذشته برای اینکه کف کار عملیاتی شود، رتبه یک یعنی آموزشیار معلم برای 80 درصد معلمان صادر و تا پایان آذر ماه برای 20 درصد بقیه صادر خواهد شد و معوقات 8 ماهه آنها پرداخت می‌شود.

بابایی بیان کرد: در ادامه مسیر هیئت‌های ممیزه و ارزیابان برای تعیین تکلیف رتبه‌های یک تا 5 معلمان اقدام خواهند کرد و بعد از آنکه رتبه‌ها به صورت دقیق تعیین شد، معوقات واریز می‌شود.

همچنین وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه اعمال آخرین مدرک تحصیلی معلمان خبر داد و اعلام کرد :این بخشنامه به استناد بند 2-3 ماده 2 قانون نظام رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شده است و بر این اساس آخرین مدرک تحصیلی معلمان در حکم کارگزینی ایشان اعمال می‌شود.

تمام معلمان طرح مهرآفرین نیز تحت شمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار می‌گیرند

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر